Beantwoord

Voor de tweede maal klacht wegens laksheid KPN na overlijden

  • 14 January 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Mijn man is bijna twee jaar geleden overleden. Ik heb aan de KPN gevraagd zijn mailadres te verwijderen. De laatste keer was dat een dag of 10 geleden. Ik kreeg via deze site antwoord dat er inderdaad een opdracht was en dat ik gebeld zou worden. Vanaf die tijd is het weer oorverdovend stil.
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 January 2019, 09:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @corels Allereerst mijn oprechte excuses hiervoor. Ontvang je nu ook nog steeds hem geadresseerde berichten? Want dat zou heel slordig zijn. Ik kijk het in elk geval heel graag voor je na. Ik heb wel de gegevens nodig waar het om gaat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van je echtgenoot, jullie postcode / huisnummer en het klantnummer waar het om gaat? Ook zou ik graag jouw bereikbaarheidsnummer noteren. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Sorry hoor maar dat is ook al de tweede keer dat ik dit doe.
(...) C.A. Kroot Het is uitermate treurig dat ik dit voor de zoveelste keer doe.
Ik ga overwegen een klacht in te dienen bij het programma Radar.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Ik kan zelf op basis van je registratie je gegevens niet inzien, vandaar ik er naar vraag. Dat dit echter de tweede keer is dat je er bij ons over aan de bel moet trekken maakt het alleen maar vervelender, uiteraard, dat ben ik me heel goed bewust.

Ik zie dat het abonnement dat op de naam van je echtgenoot stond volledig is beëindigd, met een duidelijke aantekening over het hoe en wat. Dit zou ook betekenen dat er geen aan hem geadresseerde berichten zouden moeten komen.

Via mijn collega @Marcia_ begrijp ik dat je hier ook al eerder bij ons over aan de bel hebt getrokken: ik had dat topic niet opgemerkt. Ik lees in dat topic dat je helaas nog steeds mailings krijgt op zijn mailadres en dat je niets hebt gehoord op je al ingediende klacht.

Zoals ik al schreef; dat hoort natuurlijk niet. Ik ga er achteraan en zorg dat er contact met je wordt opgenomen.
Reputatie 7
Badge +20
Nog even extra toevoeging: ik heb zojuist gesproken met een collega, die contact zal opnemen om het één en ander te bespreken.

Voor mijn beeld: zou je het betreffende adres waarop je de mails krijgt nog in je profiel willen vermelden? Ik zie dat overal waar het moet je eigen mailadres is ingevuld. Dat betekent dat communicatie van ons uit echt alleen aan jou gericht zal zijn. Gaat dit enkel om communicatie vanuit ons of om mail van verschillende afzenders?

Het adres waar je deze mails op ontvangt zal wellicht nog op het internet circuleren en dan is het logisch dat er mail op binnenkomt. Als het e-mailadres van je echtgenoot het hoofd-mailadres is van je huidige abonnement, dan is het technisch onmogelijk om dit adres te verwijderen. Het is in technische zin één van de zaken waar de rest van het abonnement is opgehangen. Het enige dat je dan kunt doen is het mailadres niet gebruiken.

Reageer