Beantwoord

Vraag e-mail bij overstappen Ziggo - KPN

• 9 december 2018
  • 11 reacties
  • 553 keer bekeken

Beste Forum leden,

Ik ga 24 dec over van Ziggo naar KPN.
Wat is de ervaring van meelezers en advies ivm ziggomail wat stopt.
Ik heb inmiddels Gmail account.
Maar kan mail van Ziggo ook worden doorgestuurd?

Gr. WJ63
icon

Beste antwoord door PeterG 10 december 2018, 14:41

Volgens mij stopt je mail bij Ziggo als je daar hebt opgezegd. (bij kpn stopt het één maand nadat het abo is beëindigd).
Je kunt dus beter al je contacten informeren over je nieuwe adres (Gmail). Dat Ziggo mail adres is niet meer eindeloos nu je abonnement daar geëindigd is.

Wat je vraag betreft:
Wsl kan je in de Ziggo-webmail via instellingen 'doorsturen' instellen.
In Gmail kun je andere mails ook als POP instellen. Maar je Ziggo-mail zal binnenkort ophouden.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Volgens mij stopt je mail bij Ziggo als je daar hebt opgezegd. (bij kpn stopt het één maand nadat het abo is beëindigd).
Je kunt dus beter al je contacten informeren over je nieuwe adres (Gmail). Dat Ziggo mail adres is niet meer eindeloos nu je abonnement daar geëindigd is.

Wat je vraag betreft:
Wsl kan je in de Ziggo-webmail via instellingen 'doorsturen' instellen.
In Gmail kun je andere mails ook als POP instellen. Maar je Ziggo-mail zal binnenkort ophouden.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @WJ63, alvast welkom bij KPN! Eigenlijk is dit meer een vraag voor Ziggo omdat het gaat over een functionaliteit van hen. Ik kan je er in ieder geen uitsluitsel over geven. Het lijkt mij ook dat het Ziggo e-mailadres komt te vervallen dus mijn advies zou sowieso zijn om alle belangrijke e-mail door te sturen naar de Gmail of een back-up te maken. Wellicht dat andere ex-Ziggo klanten hier meer over weten. Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord @WJ63 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Hi, ik. En benieuwd, waarom stap je over? Ik wil het tegenovergestelde doen, overstappen van KPN naar Ziggo omdat de wifi zo slecht is bij mij. Bij KPN.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @elsbethd. Heb je toevallig ook al de WiFi Tuner gebruikt? Als daaruit blijkt dat de WiFi onvoldoende is, dan wordt er bijvoorbeeld (gratis) aanvullende apparatuur gestuurd om het te verbeteren.
Ik heb dit jaar een duur apparaat gekocht bij jullie voor op zolder, daar is de verbinding nog het minst slecht. Gisteravond heb ik tweemaal de wifi-tuner gebruikt. De uitkomst was beide keren slecht. Ook na de kanaal-wissel.
De chat was niet (meer) beschikbaar. Ik had niet de indruk dat ik gratis extra apparatuur zou kunnen krijgen.
Reputatie 7
Badge +23
Je hebt de WiFi-versterker van KPN aangeschaft vermoed ik? Zodra je WiFi-tuner volledig bent doorgelopen, zou daar een conclusie uit kunnen komen dat extra apparatuur aangeraden wordt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je kijken (mocht je daar nog behoefte aan hebben natuurlijk).
Hi, ik heb nog wat gegevens ingevuld in mijn profiel. Voldoende?
Reputatie 7
Badge +23
Ja hoor, dat is prima. Ik stuur je even een privébericht voor wat details.
Er is een monteur langs geweest vandaag. Hij heeft een versterker geplaatst en alles lijkt weer goed te werken!!
Reputatie 7
Badge +23
Goed om te lezen @elsbethd! 🙂 Mochten er later nog vragen (of problemen) zijn, laat het vooral weten.

Reageer