Beantwoord

E-mailadres per ongeluk verwijderd, kan die hersteld worden?

  • 4 August 2021
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een vraag, vanavond heb ik per ongeluk mijn mailadres verwijderd wat nog steeds gebruikt wordt. Nu kan ik deze niet meer toevoegen, is er iemand die dit kan herstellen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 August 2021, 08:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Inge B 
Dat kan de KPN wel vrijgeven.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
En zet ook even in het vak Persoonlijke opmerkingen het e-mailadres wat je graag hersteld wilt hebben.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7

Hoi @Inge B, welkom bij ons op het forum. Je profiel had je al ingevuld zo te zien, daarmee ben ik meteen voor je gaan kijken. Het eerste mailadres wat je noemt is nog actief dus die heb ik niet aangeraakt. Het tweede adres was verwijderd en stond een reservering op, zodat die nog niet opnieuw aangemaakt kan worden. Ik heb die reservering nu voor je opgeheven, je kunt het e-mailadres nu zelf opnieuw aanmaken in MijnKPN. Lukt dat nu? 

Dank je wel voor je hulp, het is gelukt

groetjes, Inge

Reputatie 7

Graag gedaan @Inge B, goed om te lezen dat het is gelukt! Als we nog iets anders voor je kunnen doen horen we het graag :slight_smile: