Beantwoord

Waar is de KPN Assistent gebleven? Programma om je mail mee in te stellen.

  • 13 January 2021
  • 8 reacties
  • 457 keer bekeken

Reputatie 1

had vroeger een kpn testtool. Heb nml last van mails die niet verstuurd willen worden. Dezelfde mails kan ik wel versturen via andere mail bijv. proton.Dus ik zou graag met zo'n testtool eea ens willen doorlichten op problemen.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 January 2021, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @KeesKromme57, helaas hebben we de servicetools zoals we die vroeger hadden, die je downloadde en installeerde niet meer.
Op onze site staan gelukkig nog wel stappenplannen voor alle mailprogramma's die we ondersteunen. Ook hier denken wij graag even mee als er iets niet werkt of je er niet uit komt.

Reputatie 1

Daartussen zitten helaas geen testprogrammas die je kunnen screenen zoals die tools destijds wel konden

Reputatie 7
Badge +24

Een KPN test tool voor email heb ik nog nooit van gehoord. Wel van de webmail, bedoeld u die misschien? 

http://webmail.kpnmail.nl

Welk programma gebruikt u? Outlook misschien? 

Reputatie 1

Nee het was een tool die je kon downloaden . Maar die hebben ze op gegeven moment uit de handel genomen. In plaats daarvan kon je online een screening laten uitvoeren op het mailprogram van kpn.

Hallo @KeesKromme57 ,

Www.mxtoolbox.com

 

Reputatie 7
Badge +20

Vroeger hadden we een programma(KPN Assistent) die je outlook/livemail etc in kon stellen. Dit zal inmiddels zo'n 6 jaar geleden zijn volgens mij en helaas bieden we deze al een tijdje niet meer aan. 
Mocht je er niet uit komen met de stappen op de site die ik eerder stuurde kan je ook altijd even bellen met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen op afstand even meekijken in de computer.

In het onderstaande topic werd 6 jaar geleden de vervanger voor de KPN Assistent aangekondigd.


Later werd deze weer vervangen voor de online servicetools die we nu hebben​​​

Reputatie 1

Ja deze servicetoold kunnen alleen maar iets met wifi. Maar niet het scannen van functioneren van mijn mail.

Reputatie 7
Badge +20

Nee helaas niet inderdaad. Maar als mijn collega's op 0800-0402 met je meekijken op afstand moeten zij dit net zo makkelijk kunnen controleren!