Beantwoord

Waar vind ik mijn wachtwoord voor de Webmail?

  • 30 November 2022
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds een maand heb ik internet, tv en vaste en mobiele telefonie van KPN. Eerst was ik van plan om voor mail alleen mijn gmail-adres te gebruiken. Maar nu wil ik daarnaast toch ook een knpmail-adres gebruiken.

Een kpn-mailadres aanmaken was zo gelukt, maar blijkbaar zit daar ook al een wachtwoord aan vast. Alleen kan ik nergens vinden wat dat wachtwoord dan zou moeten zijn. in de enorme stapel mails die ik bij de start van mijn abonnement van KPN heb gekregen staat hier niks over.

Ik weet dat het niet het wachtwoord van mijn kpn id is. Daar kan ik wel inloggen. Maar als ik naar webmail wil, of mijn kpnmailadres wil koppelen aan een mailprogramma, heb ik blijkbaar mijn mailwachtwoord nodig. Waar vind ik dat?

icon

Beste antwoord door Vulpen 30 November 2022, 23:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Kleiakker,

via https://email.kpn.com/ kun je je email accounts beheren, en ook een nieuw wachtwoord aanmaken in dit geval

Het is inmiddels gelukt! Uiteindelijk zijn alle antwoorden wel te vinden, maar bij kpn moet je wel van speurwerk houden en vooral niet te snel opgeven :-)

Reputatie 7

Uiteindelijk zijn alle antwoorden wel te vinden, maar bij kpn moet je wel van speurwerk houden en vooral niet te snel opgeven :-)

Daar geef ik je volkomen gelijk in en met name t.a.v. vsn het beheren van wachtwoorden voor email is er nog heel veel te verbeteren.

Vanuit de MijnKPN app lijkt het onmogelijk om wachtworden van email te wijzigen. Wanneer gaat KPN er een voor zorgen dat dat ook via de app kan?

Waarom kan de gebruiker van het emailaccount niet zelf, zonder tussenkomst van de contractant (KPN ID) zijn/haar wachtwoord wijzigen. Dit is mijns inziens een zeer grote tekortkoming aangezien dit er voor zorgt dat wachtwoorden vrijwel nooit gewijzigd worden terwijl de policy eigenlijk zou moeten zijn dat wachtwoorden juist regelmatig gewijzigd zouden moeten worden.