Beantwoord

waarom wil kpn niet simpel bereikbaar zijn?

  • 6 december 2020
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

waarom is kpn zo waardeloos bereikbaar met/voorproblemen en ik wil gewoon contact denk NU echt aan overstappen wat een K organisatie!

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 december 2020, 07:53

Hallo @d.ufkes ,

KPN heeft het liefst dat jij het antwoord van jouw vraag zelf vindt op de website of anders hier op het forum. 
 

Na minimaal vier keer klikken kun je op de website ook een telefoonnummer vinden. 
 

KPN is dus gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(spreek in ;Ik wil een medewerker spreken)

 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Heb je klantenservice al gebeld op 0800-0402?

Reputatie 7
Badge +16

Wat is uw probleem? Kunt u dat hier plaatsen? Misschien kunnen wij hier op het forum helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @d.ufkes ,

KPN heeft het liefst dat jij het antwoord van jouw vraag zelf vindt op de website of anders hier op het forum. 
 

Na minimaal vier keer klikken kun je op de website ook een telefoonnummer vinden. 
 

KPN is dus gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(spreek in ;Ik wil een medewerker spreken)

 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

bij mij duurt het overzetten al dagen, wat gaat hier fout

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7

Hoe bedoel je het overzetten duurt al dagen. Je bent toch al vele maanden terug op de nieuwe webmail overgezet?

Reputatie 7
Badge +24

waarom is kpn zo waardeloos bereikbaar met/voorproblemen en ik wil gewoon contact denk NU echt aan overstappen wat een K organisatie!

 

bij mij duurt het overzetten al dagen, wat gaat hier fout

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

@d.ufkes

Heb je inmiddels zelf contact opgenomen met KPN over het overzetten van jouw mappen? Of kunnen wij nog ergens mee helpen? 

Reageer