Beantwoord

Wachtwoord Freeler account wijzigen lukt niet

  • 9 April 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Kan mijn wachtwoord niet wijzigen en weet de oude niet meer

Ā 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 June 2021, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bernilo,

Ik kan het wachtwoord wel voor je wijzigen, bij Freeler mailadressen kan je dat zelf niet dus het werkt een beetje anders!

Zou je inĀ het opmerkingsveld van je profielĀ willen noteren om welk mailadres het gaat en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?

Wil je dit nogmaals doen? Mijn vader is niet zo handig met zijn email, dus ik vrees dat dit nog weleens gaat gebeurenā€¦Ā Zijn emailadres is***

Alvast bedankt!

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

HoiĀ @bernilo, Maja heeft vakantie, daarom neem ik het van haar over. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens, deze kan je beter vermelden in je forumprofiel.Ā 

Daarover gesproken, ik begrijp dat het om het e-mailadres van je vader gaat. In verband met de veiligheid van gegevens en privacy is het niet mogelijk om voor een ander een nieuw wachtwoord in te stellen. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch (via 0800-0402) of bijvoorbeeld via chat. Op die manier kan meteen de benodigde verificatie worden gedaan, en helpt mijn collega je met het opnieuw instellen van het wachtwoord. Dan is het zo geregeld :)