Beantwoord

Wachtwoord herstellen E-mailadres zonder KPN account

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 496 keer bekeken

Goedemiddag,

Zojuist geprobeerd om op het nummer 0800-0402 te bellen, maar ik krijg geen gehoor. Vandaar dat ik de vraag dus even hier stel. Ik stel de vraag voor een oudere vrouw i.v.m. vergeten wachtwoord. 

Mevrouw heeft een iPad waar haar @hetnet account op ingesteld stond. Sinds een aantal dagen geleden werkt dit niet meer en moest al haar instellingen aangepast worden naar kpnmail (Pop en SMTP stonden nog op @hetnet.) Nu is het zo dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen, maar die is bij mevrouw niet bekend. Ook kan ik op geen enkele manier het wachtwoord wijzigen omdat ze geen KPN ID heeft.

 

Graag zou ik willen weten hoe ik een @hetnet wachtwoord kan wijzigen/aanpassen zodat ik dit op haar iPad in kan stellen.

 

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2019, 08:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat KPN dan via de post een nieuw wachtwoord op moet sturen ofzo…

Is er ook geen andere apparaat (laptop of pc) waar de email het misschien nog wel doet?

Ik denk dat KPN dan via de post een nieuw wachtwoord op moet sturen ofzo…

Is er ook geen andere apparaat (laptop of pc) waar de email het misschien nog wel doet?

Daar dacht ik in eerste instantie ook aan want dan kon ik het nog uitlezen, maar helaas… Mevrouw heeft haar computer weggedaan omdat ze genoeg had aan een iPad.

Iemand die een antwoord heeft?

Reputatie 7

Hoi @Harveydwijs2, welkom op het forum! Wat fijn dat je haar hiermee helpt :slight_smile:  Wachtwoorden voor e-mailadressen kunnen via de MijnKPN worden aangepast. Als ze geen KPN ID heeft, kan ze die aanmaken. Als jullie daar voor het eerst op inloggen, kom je direct op een pagina waar je pakketten kunt koppelen aan de KPN ID. Daar kan je onder ‘Thuis’ de gegevens van het internet abonnement waar het e-mailadres onder valt toevoegen, als je op haar adres bent (de verbinding wordt meteen gecontroleerd)

Als het bewuste e-mailadres onder een E-mail Only pakket valt (of als je niet bij haar bent als je dit voor haar doet), zal je boven het vakje voor de cijfers van de IBAN op 'hier’ kunnen klikken. Dan kom je in een scherm waarbij je de gegevens van het abonnement kunt invoeren en het gekoppeld zal worden.

De route die je moet nemen hangt zoals je ziet van een aantal dingen af maar het resultaat is in beide gevallen dat je het e-mailadres kunt beheren via de MijnKPN. Ik hoor graag van je of het gelukt is op die manier.