Beantwoord

Wachtwoord (IMAP) opniew invoeren

  • 31 October 2019
  • 4 reacties
  • 1718 keer bekeken

Ik maak gebruik van Outlook op mijn tablet en op mijn mobiel om mijn E-mail te lezen. Dat heeft heel lang probleemloos gedraaid, maar nu verschijnt op beide apparaten dezelfde melding over opnieuw invoeren van wachtwoord. Ik neem aan dat hiermee het wachtwoord bedoeld wordt dat je ook gebruikt bij aanmelden bij KPN-webmail en wat hetzelfde wachtwoord is voor de mailbox op de PC.

Hoewel ik dit wachtwoord absoluut zeker meende te weten heb ik deze online toch maar veranderd, zodat nogmaals absoluut zeker kon zijn over de juistheid van het wachtwoord.

Wat is hier aan de hand?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 November 2019, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Padoek, welkom op ons forum.

 Ik neem aan dat hiermee het wachtwoord bedoeld wordt dat je ook gebruikt bij aanmelden bij KPN-webmail en wat hetzelfde wachtwoord is voor de mailbox op de PC.

Laten we dit uitsluiten. Kun je hier inloggen met je e-mail en wachtwoord? Zo ja, dan moeten even verder kijken.  Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Het heeft mij dagen gekost om uiteindelijk te kunnen inloggen. De melding was voortdurend dat ik niet was gekoppeld aan het KPN-netwerk. Ook deze avond een aantal keren geprobeerd voordat het lukte.

Profiel aangevuld.

Intussen ook bij KPN winkel geweest. Daar de tip gekregen dat het ook aan de app kan liggen. De Outlook-app dus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Bij aanmelden nog steeds hetzelfde probleem.

Reputatie 1

Dag Padoek,

voordat je door allerlei KPN hoepeltjes gaat springen: in deze draad van dit forum staan meer mensen, inclusief ondergetekende, die problemen ondervinden met KPN mail en de Outlook app. Die problemen zijn niet opgelost. Het ligt in ieder geval niet aan Outlook, niet aan je instellingen. Ergens in de krochten van de KPN zitten ze te rommelen maar op dit forum heb ik er nog niks zinnigs over gehoord. Helaas.

 

 

Reputatie 1

O, dit is mijn situatie zoals in die andere draad beschreven:

 

Twee maanden geleden deed mijn Planet-alias het ineens niet meer in Outlook voor Android. Ik heb het hier aangekaart maar nooit enig antwoord gekregen. Ik heb toen mijn hoofd e-mailadres van Planet ingesteld. Die deed het wel. Tot vandaag. Nu krijg ik ook bij dat adres het gezanik om juiste inloggegevens. Nu heb ik voorlopig de kpnmail-versie ingesteld voor zolang als deze het nou weer doet. Maar ik wil dit gedoe niet, ik wil gewoon mijn twintig jaar oude Planet-adres weer werkend hebben! Het ligt bij de KPN, want de laatste update van Outlook is van 14 november, de vorige keer kwam het ook zo ineens uit de lucht vallen. En nee, het ligt niet aan mijn instellingen, alle gegevens kloppen, alle servers, alle poorten enzovoorts. De webmail doet het, de mail op Windows apparaten doet het, mijn e-mailaccounts van alle andere providers doen het gewoon overal. Dus KPN: wat is er aan de hand???? Hoe krijg ik mijn Planet-account weer werkend?

Â