Beantwoord

wachtwoord klopt niet

  • 13 October 2020
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Beste, deze namiddag is de monteur langsgeweest om alles te installeren, alleen het wachtwoord wat ze heeft aangemaakt is blijkbaar niet goed. Ik kan niet inloggen, niet registeren, … niet naar MIJN KPN, voor alles is het wachtwoord nodig. Hoe kan ik dit achterhalen? Ik kan ook mijn mail niet ontvangen dus.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 October 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @VickyDW. Over welk wachtwoord hebben we het precies? Er zijn namelijk meerdere mogelijkheden.  Heb je al wel een KPN ID voor MijnKPN? Als daar nu het wachtwoord niet van klopt kun je wachtwoord vergeten doen om een nieuw wachtwoord aan te maken of als je überhaupt nog geen account hebt, eerst een KPN ID account aan maken. Een KPN ID account kun je aanmaken met elk gewenst e-mailadres, hoeft niet een KPN e-mailadres te zijn. Het mag ook het e-mailadres zijn waarmee jij jouw forum account hebt aangemaakt.

Wil je echter jouw KPN e-mailadres gaan gebruiken, dan kun je het wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen met behulp van jouw klantnummer. Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt!