Beantwoord

Wachtwoord kwijt Freeler

  • 6 November 2019
  • 7 reacties
  • 242 keer bekeken

Rank

freelera (vraag abusieflijk als reactie bij vorige vragen steller geplaatst)

begin jaren 90 gekozen voor een GRATIS freeler account. moest toen nog inbellen zoals met zoveel andere accounts bij toen monopolist PTTĀ tegen telefoonkosten

later werd mogelijk met isdn en/of wifi. wachtwoord was opgeslagen op pc of laptop. dus na eenmaal instellen geen ww meer nodig.

ook werd de markt geprivatiseerd en kwamen er andere aanbieders

wel mogelijk tot inloggen bij kpn webmail.

maar het eenmaal gekozen e-mail adres was beschermt en kon dus ook via een andere provider gehandhaafd blijven.

zelfs als ik mijn wachtwoord vergat.

kon ik tot voor 3 maandenĀ  nog een nieuw wachtwoord aanmaken en dusĀ  weer gebruikmaken van mijn eigen e-mail gebruikers naam. met het gevolg dat al mijn contacten in stand bleven.

nu ben ik wederom mijn ww kwijt, kan dit wijzigen zoals wordt aangegeven via mijn kpn, na het aanmaken van een kpnid., echter vraagt men een abonnement nr.Ā  dat bestaat niet want al jaren gebruik ik mijn e-mail zonder een kpn abonnement te hebben,

op geen enkele wijze kan ik dus meer via web mail inloggen en de vrees bestaat dat ook mijn mailĀ  op mijn pc e.d. waar mijn ww in is opgeslagen straks weg is en ik dus ben uit- en afgeschreven.

HOE kan ik nog aan een wachtwoord komen en hoe zeker ben ik dat freeler.nl, die in handen van KPN is nog blijft voortbestaan?

icon

Beste antwoord door freelera 12 November 2019, 20:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@freelera, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Omdat je geen producten meer bij KPN hebt, kan het alleen via de klantenservice geregeld worden. Ik kan een nieuw wachtwoord aanmaken voor het Freeler mailadres. Deze stuur ik dan middels een privĆ©bericht naar jou toe.Ā 

Jij kan dan inloggen opĀ email.kpn.com, en kiezen voor 'login voorĀ Freeler'. Je logt dan in met het wachtwoord dat je van mij gekregen hebt, en kan daarna zelf in webmail je wachtwoord aanpassen. Op die manier zou je er weer in moeten kunnen komen.

Ā 



Omdat het nogal omslachtig is allemaal, wil ik wel aanraden om je nieuwe wachtwoord op een briefje te noteren en goed te bewaren op een veilige plekĀ :wink:

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en het Freeler mailadres waar het om gaat? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je verder!

Beste Susan, hartelijk dank voor dit aanbod. Hoop dat het voorgestelde lukt.

omdat alle vorige pogingen met mijn nieuw aangemaakte kpn ID niet lukte hoop ik dat jou voorstel wel lukt.

ik heb geen kpn producten en ook geen abonnementen. Wens deze ook niet.

wil alleen mijn freeler account (mail adres) behouden.

wachtwoord is helaas uit mijn geheugen verdwenen.

zie er naar uit een nieuw wachtwoord ter behoud van mijn mailadres te kunnen maken.

nogmaals in de verwachting dat jou voorstel effectief is, hartelijk dank.

freelera

Reputatie 7
Badge +24

Hi Freelera, is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan kunnen wij dit ook voor je doen. Gaat het om het adres in je profiel? Zo niet, zou je daar het adres willen toevoegen waar het wel om gaat? Maakt niet uit waar. :)Ā 

Beste Alex,

ik heb naar ik meen naar het verzoek van Susan mijnĀ gegevens, met betreffende mail adres ingevuld.

zoals gezegd ben ik geen kpn klant maar heb een freeler account (Adres) waar ik mijn wachtwoord van ben vergeten.

via het kpn account kan ik dit niet wijzigen want die vraagt naar een abbonnee nr. Waardoor ik niet verder kom.

Susan zou mij een ww toezenden waar dit in principe med mogelijk is, heb nog niets ontvangen.

graag ontvang ik dus van jullie een nieuw voorlopig wachtwoord met de mogelijkheid dat ik dat dan persoonlijk welĀ aan kan passen.

blijf het toch mogelijk voor mij om dit adres (..@freeler.nl) te blijven gebruiken , of wordt dit binnen zekere tijd geblokkeerd?

zie uit naar je antwoord en mogelijkheid.

freelera.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Freelera, we hebben elkaar net gesproken. Je kunt hier inloggen met het tijdelijke wachtwoord en je e-mailadres, daarna kun je het weer naar wens aanpassen.Ā 

Laat je even weten of het lukt?

Beste Alex,

Ā 

hartelijk dank voor je hulp en uitleg, het wijzigen van mijn wachtwoord is gelukt. wordt op veilige plaats opgeslagen zodat ik het niet (opnieuw )vergeet.

Top.

met vriendelijke groet,

Freelera

Reputatie 7
Badge +24

Top! Fijn om te lezen en je weet me te vinden mocht het nodig zijn.Ā 

Reageer