Beantwoord

Wachtwoord oud e-mailadres herstellen

  • 16 February 2020
  • 8 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik heb nog ergens een oud emailadres hangen xxxxx@planet.nl.  Wachtwoord niet meer terug te vinden….

Hoe kan ik die emailbox bereiken om deze in te zien? Vooralsnog niet gelukt via MijnKPN.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 March 2020, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JandeBouwer. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het wachtwoord niet meer terug kan vinden. Zou je in een privébericht willen aangeven om welke e-mailadres het precies gaat? Dan kan ik voor jou uitzoeken hoe je zelf een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je! :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JandeBouwer. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het wachtwoord niet meer terug kan vinden. Zou je in een privébericht willen aangeven om welke e-mailadres het precies gaat? Dan kan ik voor jou uitzoeken hoe je zelf een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je! :relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gekregen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het jouw privébericht. Ik heb het voor je nagekeken. Het e-mailadres dat je hebt doorgegeven is niet actief. Je kan op deze pagina inloggen met jouw KPN ID en het e-mail adres zelf aanmaken. Laat je mij weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het jouw privébericht. Ik heb het voor je nagekeken. Het e-mailadres dat je hebt doorgegeven is niet actief. Je kan op deze pagina inloggen met jouw KPN ID en het e-mail adres zelf aanmaken. Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik zie dat je inmiddels 2 e-mail aliassen hebt aangemaakt onder één e-mailbox. Dat betekend dat je moet inloggen me jouw e-mailbox als gebruikersnaam en het wachtwoord dat daarbij hoort. Als je het wachtwoord niet meer weet, dan kan je op deze pagina bekijken hoe je dit wachtwoord kan herstellen. Ik hoor graag van je of het is gelukt.

 

 

U snapt mij niet en/of ik snap u niet. Ik heb twee oude e-mailadressen *****@planet.nl en *****@planet.nl

Zijn de email-boxen van PLANET nog bereikbaar als ik van de beide e-mailadressen geen wachtwoord meer weet

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Beide e-mail aliassen zijn nog bereikbaar. Als je het wachtwoord niet meer weet, dan kan je een nieuw wachtwoord aanmaken. Zou je als eerste willen inloggen op de pagina https://email.kpn.com/  met jouw KPN ID. Na het inloggen krijg je het onderstaande te zien. Klik hier (pijl) op een emailaccount om te bekijken welke aliassen daaronder zitten.

Bovenaan zie je het e-mailaccount staan en onder ‘Extra e-mailadressen’ alle aliassen. Jouw @planet adressen zijn aliassen. Je logt in met het e-mailaccount en het wachtwoord dat daarbij hoort. Als je het wachtwoord niet meer weet dan kan je op ‘Wijzigen’ klikken om het wachtwoord te wijzigen. 

Laat je mij weten of het gelukt is? Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb een privebericht ontvangen waarin wordt aangegeven dat het gelukt is.

@JandeBouwer Graag gedaan. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!