Beantwoord

Wachtwoord planet.nl e-mailadres kwijt

  • 21 December 2021
  • 19 reacties
  • 419 keer bekeken

Badge

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 21 December 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

E-mail wachtwoord of gebruikersnaam vergeten | KPN

Badge

Ben mijn email wacht woord kwijt.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Panmaker1, heb je op de link van @P.J.M. van der Vooren geklikt? Ik kan je helaas niet aan jouw wachtwoord helpen, maar als je de instructies op de website volgt, moet het lukken! 

Badge

Hallo Denise daar kan je alleen kpn mail wachtwoorden wijzigen ben te einde raad.

Reputatie 7

Hallo Denise daar kan je alleen kpn mail wachtwoorden wijzigen ben te einde raad.

Jouw @planet.nl emailadres is ook via https://email.kpn.com te beheren. Deze is waarschijnlijk als alias van één van de @kpnmail.nl emailadressen vastgelegd.

Badge

Hoi Denise  lukt nog steeds niet ook via email.kpn.com als je ooit je wacht woord was vergeten kreeg je een nieuw wachtwoord per brief.

Reputatie 7

Hoi Denise  lukt nog steeds niet ook via email.kpn.com als je ooit je wacht woord was vergeten kreeg je een nieuw wachtwoord per brief.

Je zult nooit een wachtwoord per brief krijgen.

Heb je jouw @planet.nl emailadres in https://email.kpn.com kunnen vinden?

Badge

Er was wel kpnplanet.nl  en geen planet .nl 

Reputatie 7
Badge +24

Er was wel kpnplanet.nl...

En heeft u daar ook een keer op geklikt?

Badge

Nee niet gedaan

Reputatie 7
Badge +24

Nee niet gedaan

Doen dan...

Badge

Bedankt is opgelost 

Badge

Kan mij iemand helpen om mijn email planet.nl kan toevoegen aan kpn mail.

Reputatie 7
Badge +10

@Panmaker1 

Zorg ervoor dat bij jouw profiel hier op het forum o.a. bij “Opmerkingen” jouw NAW gegevens, klantnummer, de naam van dat emailadres vermeld zijn. Maak ook goed duidelijk naar welk account dat emailadres/-account verplaatst moet worden. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om dat emailadres/-account te verplaatsen.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Panmaker1, ik zag dat je een nieuw topic hebt aangemaakt, dus die heb ik samengevoegd met dit topic. Zo houden we het forum overzichtelijk!

Je wilt dus jouw Email Only planet.nl e-mailadres toevoegen aan jouw KPN Internet abonnement. Ik kijk graag of ik je daarbij kan helpen, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en beide e-mailadressen (van planet en kpnmail)? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Badge

Forumprofiel  ingevuld

Badge

 Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? is ingevuld ?????????

Badge

Nog steeds geen reactie wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Panmaker1, dit is een forum, geen chat. Het KPN Forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Nu heb ik je alleen voor niets laten wachten, want het blijkt dat ik dit e-mailadres niet kan verplaatsen. Dat komt omdat het een hoofd e-mailadres is, wat gevolgen voor jouw Email Only abonnement kan hebben. Ik moet je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan je doorverbinden naar een collega die jou verder kan helpen.