Beantwoord

Wachtwoord reset voor @planet.nl-adres

• 1 april 2018
  • 5 reacties
  • 323 keer bekeken

Ik wil een wachtwoord reset krijgen voor mijn oude @-planet.nl adres.
Wanneer ik inlog met mijn KPN-id zie ik niet mijn adres tussen de adressen staan die bekend zijn in Mijn KPN, dus kan ik ook geen wachtwoord reset uitvoeren.

Ik wil mijn e-mail ook omzetten naar Outlook op een nieuwe pc, echter lukt dit nu niet en heb ik mijn oude laptop nog nodig om mijn mail te lezen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 april 2018, 13:18

Hoi jkamzol, welkom op het Forum!
Wat lastig dat je nu op de nieuwe computer geen e-mail kan instellen! De optie in MijnKPN werkt dus niet helemaal.. Zou je in een privébericht kunnen aangeven om welk @planet.nl adres het gaat? Dan kijk ik even of deze misschien onder een ander account of klantnummer valt. En heb je op dit moment nog internet van KPN? In dat geval kan je het ook proberen via https://cscmail.kpnmail.nl/wachtwoordreset/ .
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Heb je ook bij de aliassen gekeken van de emailaccounts die in mijn KPN getoond worden. Een emailaccount en de bijbehorende aliassen hebben allemaal hetzelfde wachtwoord.
Helaas, het alias voor mijn @planet-adres staat er niet tussen.
Het zijn ook twee verschillende e-mailboxen, als ik iets naar de een stuur komt het niet bij de ander er in en omgekeerd, dus is er van een alias geen sprake.
Reputatie 7
Heb je dan nog een ander abonnement of een email-only abonnement waar dit e-mailadres bij zou kunnen horen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi jkamzol, welkom op het Forum!
Wat lastig dat je nu op de nieuwe computer geen e-mail kan instellen! De optie in MijnKPN werkt dus niet helemaal.. Zou je in een privébericht kunnen aangeven om welk @planet.nl adres het gaat? Dan kijk ik even of deze misschien onder een ander account of klantnummer valt. En heb je op dit moment nog internet van KPN? In dat geval kan je het ook proberen via https://cscmail.kpnmail.nl/wachtwoordreset/ .
Reputatie 7
Badge +20
Aan de hand van het klantnummer dat bij het e-mailadres hoort heeft jkamzol na een koppeling in MijnKPN het wachtwoord kunnen wijzigen. Het is dus gelukt 🙂

Reageer