Beantwoord

Wachtwoord van e-mail wijzigen lukt niet

  • 14 October 2021
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Beste / Geachte heer, mevrouw,

Vanmiddag probeer ik het wachtwoord van mijn Telfort e-mail te veranderen.

Echter wordt eerst om het wachtwoord gevraagd, en daarna om het nieuwe wachtwoord.
Dus ik kan het wachtwoord niet veranderen. Overigens zit ik in de werkomgeving van Mijn KPN.
Inmiddels is er weinig te zien van Telfort.

Verder wil ik melden dat het niet mogelijk is om een e-mail te sturen naar de klantenservice.

In afwachting van je / uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Pieter Atema

icon

Beste antwoord door GeSp 14 October 2021, 17:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Techie84 

 

Als je via https://email.kpn.com inlogt met je KPN-ID kan je daar het wachtwoord van je email accounts wijzigen zonder eerst het oude wachtwoord te hoeven ingeven.

Reputatie 7

Hoi @Techie84, welkom bij ons op het forum. Als het abonnement waar de Telfort e-mailadressen bij horen is gekoppeld aan jouw MijnKPN account kan je de wachtwoorden voor de adressen wijzigen zoals GeSp al noemt. Lukt het op die manier?

Hoi @Jasper, geen idee of ik eerder hier gepost heb op dit forum.
Maar bedankt voor het welkom heten.

Het is inmiddels gelukt.

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen, fijn dat het gelukt is! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.