Beantwoord

wachtwoord verwijnt bij gebruik VPN

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Na installatie van NORDVPN en switch naar verschillende landen blijkt dat mijn wachtwoorden voor outlook 365 verdwenen zijn en opnieuw ingesteld moeten worden op de KPNwebmail.

Is er een verklaring voor? Moet ik iets wijzigen aan een instelling?

Vr groet

icon

Beste antwoord door RBxx 29 July 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @HanWa 

Wat bedoel je met “switch naar verschillende landen”? Als jij je virtueel via VPN kort na elkaar in verschillende landen bevindt (met iedere keer een ander ip-adres) en dan je kpnmail benadert, dan gaan er waarschijnlijk alarmbellen af bij KPN: “dat moet een hacker zijn”. Dat je dan je wachtwoorden moet resetten verbaast mij niets.

Bedankt voor je reactie Ruud. Ik tracht inderdaad een film op Netflix in enkele verschillende landen te bereiken. Daarna slechts één keer de email vanuit het NL ip-adres. Niet iedere keer tussendoor. Dan toch wordt het wachtwoord van de email of verwijderd of geblokkeerd ( verschil niet zichtbaar).

is erg lastig op deze manier. Vandaar vraag of iets aan de instellingen kan worden veranderd

vr groet

Han

Reputatie 7
Badge +21

Sorry Han, dan moet ik een antwoord verder schuldig blijven. Geen ervaring met vpn.

Kan je mailprogramma op de achtergrond toch niet vaker contact hebben gezocht?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @HanWa, ook ik kan niet zeggen dat ik hier helemaal thuis in ben maar de mailservers zijn er niet gek op als je binnen korte tijd inlogt vanuit verschillende landen.
Wat bedoel je precies met dat je wachtwoorden verdwijnen? Verdwijnen ze uit de instellingen van je mailprogramma? Krijg je foutmeldingen dat je niet meer in kunt loggen? Kun je dit nader toelichten?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het imiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!