Beantwoord

Wachtwoord wijziging Planet

  • 6 July 2020
  • 15 reacties
  • 214 keer bekeken

Badge

Ik ben het wachtwoord van mijn planet mailadres vergeten. Via het KPN account zie ik mijn mail adres niet staan. Hoe kan ik het wachtwoord wijzigen?

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2020, 19:52

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Alfred Ruiter, bedankt voor jouw bericht!

Oh, normaliter staan alle e-mailadressen onder hetzelfde klantnummer. Of heb je misschien een ander abonnement gehad bij KPN, waar het planet mailadres onder viel? In ieder geval kijk ik graag even mee hoe we het dan kunnen oplossen. Als het e-mailadres niet in MijnKPN staat, dan kan je het proberen met je klantnummer (alleen indien je thuis bent en nog internet van KPN hebt). Lukt ook dat niet? Dan moeten we even verder kijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)?

Ik hoor graag van je!

Badge

Beste Susan,

 

Helaas werkt het niet met het klantnummer.

Dus gaarne contact opnemen. Echter kan ik mijn mail uiteraard niet lezen, aangezien dat nu juist het issue is.

Badge

Ik heb waar nodig gegevens aangepast in mijn KPN profile

 

Badge

Gaarne contact opnemen…

 

Badge

Betreffende mailadres toegevoegd aan forum profiel bij opmerkingen

 

Reputatie 7
Badge +21

@Alfred Ruiter dit e-mailadres valt onder een e-mail only abonnement met een ander klantnummer (toegestuurd via de factuur van € 0,00). Dit abonnement dien je apart toe te voegen aan Mijn KPN.  Log in bij Mijn KPN. Ga naar producten en klik daar op Product toevoegen, klik daarna rechts op Thuis. Klik nu op het woordje "hier” dat blauw is. Zie hieronder het voorbeeld.
 

 

Badge

Beste Susan,

 

Gedaan. En hoe kan ik nu  het wachtwoord van het betreffende email adres veranderen?

 

Badge

Want ik kan  nu nog niet binnen MijnKPN het email adres benaderen.

 

Badge

Goedemorgen.

Ik wacht nog steeds op antwoord en kan ondanks de aanwijzigingen niet bij mijn mail van planet.nl

Ook kan ik het wachtwoord hiervan niet wijzigen.

Duurt wel lang zo.

Waar is de tijd gebleven dat je kon bellen.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Alfred Ruiter als het andere klantnummer nu gekoppeld is zou je binnen MijnKPN kunnen gaan naar dat product > informatie en instellingen > e-mailadres wijzigen. Zie je deze optie?

Badge

Precies gedaan wat voorgesteld is, maar volgens mij is het andere account nog steeds niet gekoppeld.

Wil echt graag iemand spreken, die mij telefonisch kan begeleiden hierin. 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Alfred Ruiter telefonisch contact gaat helaas niet via het Forum. Je kan dan het beste zelf even bellen naar 0800-0402 :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@Alfred Ruiter is het nog gelukt met mijn collega's aan de telefoon?

Badge

Hoi Susan,

Inderdaad gelukt.

Was snel opgelost.

Dank voor de hulp

 

Reputatie 7
Badge +21

@Alfred Ruiter fijn om te horen! Zij kunnen dan toch net even wat beter meekijken als je direct contact hebt met actie-reactie. Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer