Beantwoord

Webmail is leeg

  • 14 December 2019
  • 11 reacties
  • 856 keer bekeken

Hallo,

Sinds vanochtend is ineens mijn webmail leeg. Mn complete postvak in staat niks meer in en kan het ook niet in de verwijderd map vinden. Ook had ik een paar dagen geleden dat er willekeurige mails van mn postvak in naar verwijderd gingen. 

 

Alleen nu is ineens alles weg, kan ik dit ook terug vinden en kijken of dat er mails zijn binnengekomen die ik nog niet gelezen had?

 

Groeten 

icon

Beste antwoord door Nick83 15 December 2019, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

Sinds vanochtend is ineens mijn webmail leeg. Mn complete postvak in staat niks meer in en kan het ook niet in de verwijderd map vinden. Ook had ik een paar dagen geleden dat er willekeurige mails van mn postvak in naar verwijderd gingen. 

 

Bent u al over naar de nieuwe webmail omgeving? En zo ja, hoe lang al? Heeft u ook nog een pc, laptop of ander apparaat waar een emailprogramma op staat wat u wel eens gebruikt?

Alleen nu is ineens alles weg, kan ik dit ook terug vinden en kijken of dat er mails zijn binnengekomen die ik nog niet gelezen had?

 

Groeten 

 

Ik gebruik de webmail via mn telefoon op chrome en via de app. Inmiddels zijn alweer al mn mailtjes weg

Reputatie 7
Badge +24

We gaan het nogmaals proberen:

Bent u al over naar de nieuwe webmail omgeving? En zo ja, hoe lang al? Heeft u ook nog een pc, laptop of ander apparaat waar een emailprogramma op staat wat u wel eens gebruikt?

Ik denk het wel, dit ging automatisch toch? Denk dat dat een paar weken geleden is gebeurd?

Ik ben momenteel op reis en gebruik alleen de mail app op mn telefoon en via www.netmail.hetnet.nl

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan denk ik dat u nog niet over bent, want de nieuwe webmail is echt heel anders dan de vorige. Dat merk je echt wel. Die hetnet link werkt bij mij heel niet:

Kun je eens proberen om gewoon op de webmail van KPN in te loggen? https://webmail.kpnmail.nl

En die app op uw telefoon, is daar ook alle mail weg?

Hi Nick,

 

Ja heb het wel gemerkt. Vond het echt een verbetering en zag dat het compleet anders was.

 

De mail verdwijnt inderdaad na een paar uur van mijn telefoon en ook via de app. Verder is de gehele postvak in leeg (geen idee waarheen). Best vervelend want er stonden best belangrijke mailtjes in zoals boarding passes enzo. 

 

Ik zie inderdaad dat je niet meer automatisch word doorverwezen via die link en heb gewoon via de gebruikelijk link van jou ingelogd. Hier zie je inderdaad dat mijn gehele inbox leeg is:

 

Reputatie 7
Badge +24

Als de mail wel verschijnt, maar steeds na enige tijd weer verdwenen is, dan is er dus een andere apparaat wat steeds de mail ophaalt via POP3 protocol. Staat er misschien thuis nog een pc of laptop te draaien ofzo? Oplossing is vrij simpel: je wachtwoord veranderen --> https://email.kpn.com

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Otte96, welkom! Wat onhandig dit! Ik denk dat het laatste bericht van Nick de spijker op zijn kop slaat. Zou je daar eens naar willen kijken? Dan kan je, als je weer thuis bent, op zoek naar het apparaat waar de mails op binnenkomen ;-). 

Ik heb mn wachtwoord aangepast! Hopelijk werkt het. Het is niet mogelijk om te kijken waar mn complete postvak in is gebleven via mn telefoon?

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb mn wachtwoord aangepast! Hopelijk werkt het. Het is niet mogelijk om te kijken waar mn complete postvak in is gebleven via mn telefoon?

Als een ander apparaat met PoP3 de mailtjes van de server haalt dan kan de provider deze mail ook niet meet vinden. Bijhouden waar individuele gebruikers hun mail laten is volgens mij ook niet te doen.

Reputatie 7
Badge +30

Het klopt wat Grote Smurf zegt! Wij houden niet bij op welk apparaat de mail gezet wordt. Hopelijk kom je er zelf thuis achter! :-)