Beantwoord

Webmail niet meer bereikbaar na overstap van Telfort naar KPN

  • 24 July 2020
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik zat voorheen bij Telfort, waarbij ik een xmsnet mailadres had.

Na mijn overstap naar KPN is dit adres niet meer te bereiken. Alle informatie die hier dus in zit kan ik niet meer bereiken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Gr. Hans  

icon

Beste antwoord door Natasja 30 July 2020, 13:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u echt zelf overgestapt naar KPN en heeft u dus nu een Hussel abonnement van KPN? Dan is het logisch dat het account niet meer toegankelijk is. Email accounts van providers vervallen altijd als je overstapt naar een andere provider. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @HansWoezik. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp ben je onlangs overgestapt van Telfort naar KPN. Dit betekent dat je je Telfort abonnement hebt stopgezet. Het XMSnet e-mailadres is gebonden aan je Telfort abonnement. Als je overstapt naar KPN, dan worden je e-mailadressen- en aliassen tegelijkertijd met je diensten stopgezet, zoals @Nick83  ook aangeeft. Je hebt daarna helaas geen toegang meer tot je e-mailaccount.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @HansWoezik. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer