Beantwoord

Webmail, ongewenste mail niet geblokeerd

  • 19 January 2020
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

KPN Webmail is er niet op vooruitgegaan. Ik ontvang zelfs eer ongewenste mail dan eerder, 

En als ik een afzender in de map ongewenst mail zet ,krijg ik de reactie dat die al in de lijst van geblokkeerde afzenders staat Waarom wordt zo'n mail dan niet meteen geblokkeerd?     Heel irritant.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 January 2020, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

En als ik een afzender in de map ongewenst mail zet ,krijg ik de reactie dat die al in de lijst van geblokkeerde afzenders staat

Ik heb een dergelijke reactie nog nooit gezien.

Kan je eens een screenshot posten van die reactie?

Wat bedoel je overigens met "een afzender in de map ongewenste mail zetten"?

Bedoel je dat je de mail markeert als spam of dat je de afzender blokkeert?

 

Hier 2 screenshots: mail van een geblokkeerde afzender (hoeft geen spam te zijn) wordt de volgende keer toch weer doorgelaten 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Bacor, welkom op het forum! Je screenshots zijn niet helemaal gelukt. Wil je het nog eens proberen?