Webmail pagina doet het niet

• 5 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 876 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kan niet in mijn email via webmail. De pagina blijft laden en verders gebeurd er niks. Via internet explorer en Google Chrome geprobeerd. het werkt alleen in office outlook.

Admin: titel verduidelijkt

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Wanneer gebeurt dit? Als je bent ingelogd? Als je probeert in te loggen?

Robin
Reputatie 2
Badge +3
Beste Brenda,

Misschien moet je ( je zei Explorer dat je hebt toch ? ) explorer updaten en vervolgens opnieuw op webmail inloggen proberen kan je,

of je andere web-browser proberen ook kan zoals bijv. Firefox en zal moeten lukken..

Bij mij KPN-webmail pagina werkt als een speer met Explorer 11 en via Firefox ook,  en weer op andere kant KPN-glasvezel in-log pagina slechts via Firefox werkt en via Explorer niet enz. ( ook nog niet opgelost ! ) enz.. dus...

Kijk a.u.b. dit ook !

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Brenda,

Welkom op het forum!

Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om je Webmail omgeving te benaderen!

Hebben de tips die JoMi001 je gaf kunnen helpen het probleem op te lossen?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

De webmail doet het niet op dit moment. Zie een grijs vlak of kan niet inloggen. Kan in elk geval de mail niet lezen.

Alvast bedankt.

Reputatie 1
Ik heb op i van de 2 email adressen ook een probleem. Op de laptop kan ik wel inloggen maar verder gebeurt er niets en op smartphone krijg ik de melding dat het inloggen is mislukt met de boodschap serverwachtwoord is gewijzigd voer een nieuw wachtwoord in. Het wachtwoord is niet gewijzigd. Betreft dit een KPN storing?

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag,

Je kunt op dit moment inderdaad problemen met het ontvangen en verzenden van e-mail ervaren. Aan herstel wordt gewerkt. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Hier dito. Ook probleem met Webmail KPN (hetnet). Pagina blijft bijna blanco. Zie screenshot in dit topic. Alleen... 'mijn' oplossing dáár werkt nu niet? Is er een algemeen probleem met Webmail? P.S. ik gebruik Firefox. En in I.E. 11 werkt het ook niet!?

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag,

Dit betreft inderdaad een algemeen probleem! Zie ook http://www.kpn.com/storing

Met vriendelijke groet,

Koen

Een emailadres doet het, een andere niet. :S

Reputatie 7
De storing is ten einde sinds 16-10 om 22:30 uur.

Reageer