Beantwoord

Webmail rode stip

  • 15 January 2020
  • 9 reacties
  • 488 keer bekeken

Hoi,  hoe krijg ik de rode stip in het envelopje  links boven in de hoek bij webmail weg

 

icon

Beste antwoord door RBxx 15 January 2020, 17:19

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo @neljoustra , die rode stip betekent dat je 1 of meerdere e-mails ontvangen hebt en zodra je deze opent of geopend hebt verdwijnt die rode stip.

 

Dan zijn er ongeopende mails. Ook mails die via een mailprogramma (bv Thunderbird) gelezen worden zijn en blijven ongeopend in Webmail natuurlijk.

Als je er met de muisaanwijzer op gaat staan krijg je te zien hoeveel ongeopende mails er zijn.

Hoi  kan helaas de mailtjes niet openen en op de rode stip gaan staan werkt dus ook niet 

wat nu

Hallo @neljoustra , zie onderstaande screendump, klik dan eens op eens van de rubrieken waar dan een getal bij moet staan in geval van ongeopende mail:

 

Reputatie 7
Badge +21

Staan er soms ongelezen mailtjes in een andere categorie (zoals Nieuwsbrieven) in Postvak IN, kijk daarvoor in de bovenbalk. Klik dan op het betreffende tabblad om ze te zien. Zie dit voorbeeld:

 

Hoi,  wat ik ook doe ik krijg die rode stip op het envelopje niet weg dus ook geen mail binne

Reputatie 7

Ook mails die via een mailprogramma (bv Thunderbird) gelezen worden zijn en blijven ongeopend in Webmail natuurlijk.

Dat is natuurlijk niet zo als je imap gebruikt.

Reputatie 7
Badge +21

Dag @neljoustra , kan je misschien een screenshot plaatsen van (een deel van) je scherm, dan kunnen we even ‘meekijken’. Maak wel privégegevens onzichtbaar, dat willen/mogen we niet zien.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @neljoustra. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat de KPN community al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Kun je hier iets mee? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer