Beantwoord

Webmail werkt niet

  • 1 May 2019
  • 11 reacties
  • 1260 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan niet inloggen bij de webmail van KPN. Is er een storing?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 May 2019, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Inmiddels werkt het weer. Bedankt!
ik kan niet inloggen op Webmail. Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, maar er wordt aangegeven dat dit niet wordt herkend. Ik heb ook alles al opgeschoond, maar helaas
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @heemst
Op deze service pagina van KPN kan je het wachtwoord herstellen:
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm
dat heb ik al 3x gedaan, maar zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +25
Apart @heemst. Welke browser gebruik je? Zou je eens een andere browser kunnen testen (chrome/firefox/edge etc.)? Of anders op een ander apparaat testen. Nieuwsgierig of het dan wel lukt.
ook met chrome lukt het niet
Reputatie 7
Badge +25
ook met chrome lukt het niet
Zou je iets kunnen uitweiden? Welke browser gebruik je normaal gesproken? Kan je het testen op een ander apparaat? Lukt het daar wel?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik hier het één en ander na.
Ik heb nogmaals mijn ww gewijzigd. Nu doet de webmail het wel. Is het ww voor de webmail en KPN ID hetzelfde?
Ik heb nogmaals mijn ww gewijzigd. Nu doet de webmail het wel. Is het ww voor de webmail en KPN ID hetzelfde?
Als het goed is niet.
oke, bedankt.
Reputatie 7
Badge +25

Ik heb nogmaals mijn ww gewijzigd. Nu doet de webmail het wel. Is het ww voor de webmail en KPN ID hetzelfde?Als het goed is niet.

Inderdaad. Kan wel, hoeft niet. Fijn dat het weer lukt!