Beantwoord

Webmail werkt niet op MacBook

  • 4 May 2021
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

kan webmail niet openen op mijn macbook maar wel op andere computer.

Volgens Mac support kan dit niet zolang internet werkt.

Wat kan oorzaak zijn??

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 May 2021, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @PietHill, welkom bij ons op het forum. Dat het alleen op jouw MacBook niet werkt is wel typisch inderdaad! Wat lukt er precies niet aan de Webmail, krijg je een foutmelding, kan je niet inloggen of gebeurt er iets anders?

In welke browser probeer je het op de MacBook, en op de andere computer? Speelt het ook als je het in een andere browser probeert op de MacBook?

Dank voor je reactie Jasper.

Via Safari krijg ik de melding dat er problemen zijn met webmail en het later moet proberen, maar met Chrome werkt het prima.

 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het in Chrome wel werkt, je mail is dan wel te lezen op de MacBook. Waarom het in Safari niet werkt is dan nog de vraag. Kom je daar wel bij het inlogscherm van de Webmail? Heb je daarin de cookies, tijdelijke bestanden etc al eens verwijderd om te kijken of dat meer toelaat in Safari?

ja kom wel bij inloggen maar daarna krijg ik

 

Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeer later opnieuw in te loggen.

 

bedoel je historie wissen? dat heb ik gedaan maar helpt niet.

 

Reputatie 7

Het inloggen zelf, de gebruikersnaam en wachtwoord invullen, lukt dus wel, maar direct daarna komt deze melding dat het niet lukt?

De historie is een deel van wat je kunt verwijderen, in Safari kan je naar ‘Voorkeuren’ gaan, daar kiezen voor 'Privacy’, 'Beheer websitegegevens’ en dan kiezen voor 'Verwijder alles’.  Dan worden alle tijdelijke bestanden, cookies etc verwijderd en opent Safari de pagina alsof het de eerste keer is.