Beantwoord

Werkt jullie spamfilter wel goed?

  • 12 March 2019
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik heb heel veel last van spam elke dag stuk of 30, ik blokker de afzender maar krijg tot op heden heel veel spam het niet leuk meer. Werkt jullie spam fliter wel goed want dit zijn de bekende spam mailtjes van Jumbo, AH enz enz zijn ook zeer herkenbaar als spam.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 12 March 2019, 17:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Richard Kanters, Op dit moment functioneert de KPN spamfiltering niet optimaal. 😞 Wij passen de spamfilters continu aan. Helaas komen er toch nog spam mails in de Postvak IN of legitieme mail juist onterecht in je spamfolder. Stuur zulke voorbeelden als bijlage naar ons. Wij passen dan de spamfilters aan.

Er zijn 2 mogelijke problemen:

1. Een spambericht is ongefilterd in 'Postvak IN' terechtgekomen
Stuur het originele bericht door naar e-mailadres valse-email@kpn.com op de volgende manier:
  1. Login op Webmail
  2. Klik bij de folders aan de linkerkant op ‘Postvak IN’.
  3. Selecteer het bewuste spambericht.
  4. Klik op de knop ‘Doorsturen’ en kies voor de optie ‘Als bijlage’.
  5. Vul bij het e-mailadres valse-email@kpn.com in en klik op de knop ‘Versturen’ om het bericht te verzenden.
2. Een bericht is onterecht in de map 'Spam' terechtgekomen
Stuur het originele bericht door naar e-mailadres abuse@kpn.com en naar samples@kpnmail.nl op de volgende manier:
  1. Login op Webmail
  2. Klik bij de folders aan de linkerkant op ‘Spam’.
  3. Selecteer het bewuste bericht.
  4. Klik op de knop ‘Doorsturen’ en kies voor de optie ‘Als bijlage’.
  5. Vul bij de e-mailadressen abuse@kpn.com en samples@kpnmail.nl in en klik op de knop ‘Versturen’ om het bericht te verzenden.
Hopelijk kun je hier iets mee. Voor meer informatie wil ik je verwijzen naar het verzameltopic over spam. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het uiteraard graag 🙂
Beste Marina,

Dank voor je terugkoppeling. Ik ben al meer dan een jaar aan het wachten op jullie spam filter. Ik zou er een dagtaak aan hebben om iedere dag deze stappen te volgen. Iedere dag komen er ongeveer 30 spam berichten binnen. Ik verwijder ze nu meteen, maar prettig en klantvriendelijkheid is het niet.

Met vriendelijke groet,
Peter
Vanmorgen 22 mailtjes met spam die ga ik echt niet door sturen jullie spam filter werkt niet, helaas Marina jullie doen hier niets aan lees bovenstaande reactie. Met anderen woorden het is gewoon KUT.

Reageer