Beantwoord

Wijzigen e-mail adres voor product Thuis lukt niet

  • 16 June 2020
  • 12 reacties
  • 224 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb mijn e-mail adres voor Mijn KPN ID login gewijzigd, maar voor het product Thuis kan ik het niet wijzigen, hoe kan ik dit doen ?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 20 July 2020, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MiVoNL, excuses voor de late reactie. Dat zou betekenen dat je een nieuw KPN ID hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Klopt dat? Wat is precies je doel? Dan kan ik beter adviseren. :)

Reputatie 2
Badge

Ik heb van KPN ID het e-mail adres gewijzigd, geen nieuwe aangemaakt. En dat is gelukt.

Alleen kan ik het e-mail adres van het product Thuis in Privacyinstellingen van mijn profiel niet wijzigen, en dat is mijn doel om dat te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +25

Aha, dus je bedoelt bij de onderstaande instellingen, toch? Dus daar zie jij het oude e-mailadres staan, en wil je wijzigen naar de nieuwe, die je ook gebruikt om in te loggen. Klopt dit?

 

 

Reputatie 2
Badge

Ja, dat is correct, ik kan nergens vinden of ik dit zelf kan doen.

Reputatie 7
Badge +25

Ja, dat is correct, ik kan nergens vinden of ik dit zelf kan doen.

Ik zie ook geen plek waar je dat kan wijzigen eerlijk gezegd. Zou je in je profiel nog het nieuwe, correcte e-mailadres willen toevoegen bij de “persoonlijke opmerkingen”? Dan ga ik voor je kijken of ik het kan aanpassen.

Reputatie 2
Badge

Ik heb het toegevoegd in mijn profiel, ik neem aan dat Privé ook echt Privé is en dat anderen het niet zien.

 

Ik kreeg mijn KPN factuur nog op mijn oude e-mail adres vandaag, daarvoor moet het ook nog veranderd worden, hoe doe ik dat ?

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb het toegevoegd in mijn profiel, ik neem aan dat Privé ook echt Privé is en dat anderen het niet zien.

Geen zorgen, het is alleen voor mij als moderator en voor jou inzichtelijk.

 

Ik kreeg mijn KPN factuur nog op mijn oude e-mail adres vandaag, daarvoor moet het ook nog veranderd worden, hoe doe ik dat ?

Ik heb het aangepast. Ik zie in een ander systeem nog wel het oude mailadres, dus ik wil dit even in de gaten houden voor je. 

Reputatie 2
Badge

Het oude e-mail adres wordt binnenkort opgeheven, dan heeft het ook geen zin meer om het overal aan te houden.

Reputatie 7
Badge +25

Het oude e-mail adres wordt binnenkort opgeheven, dan heeft het ook geen zin meer om het overal aan te houden.

Excuses voor de late reactie. Nee klopt, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik zie dat het e-mailadres niet overal is aangepast dus laat ik even een andere afdeling hier naar kijken zodat je de facturen voortaan op het juiste adres ontvangt. Is in behandeling, en ik kom erop terug.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MiVoNL. Bij dezen wil ik bevestigen dat het nieuwe, correcte e-mailadres staat genoteerd. Bedankt voor het geduld.

Reputatie 2
Badge

Bedankt, ik had via e-mail al bevestiging ontvangen.

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt, ik had via e-mail al bevestiging ontvangen.

Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn, dan ben je welkom hier.