Wijzigen e-mailadres lukt niet, e-mails blijven komen op oud adres

  • 23 September 2021
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Hier het zelfde probleem, alles aangepast bij mijn profiel maar blijf mail op het oude mail adres ontvangen.

Om iets simpels als je mail adres wijzigen moet je bellen, daar heb ik nog nooit van gehoord.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @Zeer slecht internet! Irritant dat het niet lukt om je e-mail aan te passen. Dit zou allemaal automatisch moeten aanpassen als je dit wijzigt in MijnKPN. Je hebt je gegevens al ingevuld in je profiel zie ik, dus ik kon meteen even meekijken. Overal staat hetzelfde e-mailadres. Het e-mailadres waarmee je ook inlogt op ons Forum. Is dit het juiste e-mailadres? 
Kun je anders het gewenste e-mailadres toevoegen aan 'Persoonlijk Opmerkingen’ in je profiel