Beantwoord

Win Live mail twee

  • 16 December 2020
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag ik zit met de volgende vraag op mijn PC win  nieuwste versie updates heb ik twee gebruikers accounts

met windows live mail als standaard email programma.

Sinds kort krijg ik op 1 account bij win live mail onderstaande foutmelding bij openen of verzenden van emails tevens een ofline

pictogram.

  

Server: 'pop.kpnmail.nl'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800C013E

Protocol: POP3

Poort: 995

Beveiligd(SSL): Ja

Via webmail KPN kan ik de mails wel zien maar het ophalen lukt niet.

Het tweede account met dezelfde win live met andere gebruiker werkt wel goed de settings heb ik gecontroleerd 

en staan goed ook na exporteren werkend email account en importeren bij ander account geeft dezelfde fout melding.

Overigens is de gebruiker ingelogd met pictogram van windows?

Iemand een idee hou ik dit kan oplossen?

Hoor graag van jullie

Elke,   

icon

Beste antwoord door Theo 15 21 December 2020, 23:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1

Het probleem is opgelost met aanpassing in het register met hulp van internet zoeken

met de genoemde foutcode.

Regedit 3 mappen op waarde 1 gezet in plaats van waarde 0 live mail wordt hiermee hersteld.

 

GroetenTheo

Reputatie 7
Badge +10

@Theo 15 :

Ik zou overstappen naar een ander emailprogramma want Windows Live Mail (WLM) wordt door Microsoft niet meer ondersteund. Als er nog "zwakke plekken” in de programmacode van WLM zitten dan worden die dus niet meer verbeterd. WLM wordt dus ook niet meer aangepast voor nieuwere en veiliger versies van Microsoft's .NET software. WLM werkt namelijk niet zonder die .NET software.

Reputatie 1

https://www.tenforums.com/browsers-email/162243-windows-live-mail-error-0x800c013e-after-update-2.html