wxs.nl account is geblokkeerd door KPN

  • 19 September 2021
  • 8 reacties
  • 354 keer bekeken

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe ik mijn email only account van KPNmail (ik heb nog wxs. account) die geblokkeerd is door KPN kan deblokkeren. terwijl ik verder geen producten van KPN heb? Ik kom er niet uit en kan op geen enkele mogelijkheid KPN bereiken om mij te helpen. Ik kan nu niet bij mijn email 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Stormpie013 even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Thanks JanD

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan nu niet bij mijn email 

Via de webmail zou je er altijd bij moeten kunnen.

Ik weet niet of KPN je hier op zondag bij helpt.

Ik kan nu niet bij mijn email 

Via de webmail zou je er altijd bij moeten kunnen.

Ik weet niet of KPN je hier op zondag bij helpt.

Hallo @Nick83 , ik werd vandaag ook gewoon geholpen toen ik belde, tot mijn positieve verrassing.:relaxed:

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Stormpie013 en welkom op ons forum.

Als je geen diensten van ons hebt dan ga ik er vanuit dat je een e-mail only abonnement hebt van ons (anders is het namelijk niet mogelijk om alleen e-mailadressen van ons te hebben) Je kunt dan jouw e-mail only abonnement koppelen aan een KPN-ID en van daaruit het wachtwoord resetten.
Ga je daar verder uitkomen of heb je mijn hulp nog nodig? Indien het laatste, als je dan jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Je mag dan wel bij persoonlijke opmerkingen het betreffende e-mailadres plaatsen. Geef je hier nog een reactie als je mijn hulp nodig bent en klaar bent met je profiel?

Hoi @Stormpie013 en welkom op ons forum.

Als je geen diensten van ons hebt dan ga ik er vanuit dat je een e-mail only abonnement hebt van ons (anders is het namelijk niet mogelijk om alleen e-mailadressen van ons te hebben) Je kunt dan jouw e-mail only abonnement koppelen aan een KPN-ID en van daaruit het wachtwoord resetten.
Ga je daar verder uitkomen of heb je mijn hulp nog nodig? Indien het laatste, als je dan jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Je mag dan wel bij persoonlijke opmerkingen het betreffende e-mailadres plaatsen. Geef je hier nog een reactie als je mijn hulp nodig bent en klaar bent met je profiel?

Hey Nico, 

Bedankt voor je antwoord, maar als ik inlog op KPN-ID moet ik inloggen en dan mijn email only account eraan linken, maar die optie is er niet. Je kan alleen maar een THUIS of MOBIEL abonnement eraan linken. Is daar een work around voor?

 

Groet

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Stormpie013 

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan wel het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via de link KPN e-mail instellingen  het account beheren en het wachtwoord wijzigen.

Hopelijk lukt het op deze manier, succes !!

Reputatie 6
Badge +10

Is het nog gelukt @Stormpie013?