Beantwoord

Zeer veel spammail via @hetnet

  • 14 September 2019
  • 5 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik krijg steeds meer spammail via @hetnet.nl Soms wel 20 stuks ineens en nog dubbel ook.Ik blokkeer iedere mail en toch blijft het maar komen(Jumbo/Fietsen/Hema enz enz

Jaren gelden al 2.50 extra betaald per maand voor dit soort onzin tegen te houden.
Wordt ineens in de factuur verwerkt en is nu uit het overzicht weg, dus vermoed ik dat hier niks meer mee gedaan wordt.

Hoe kan ik deze mails voorkomen via kpn webmail???.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 September 2019, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Gebruik je al KPN veilig? Dat is gratis voor KPN-klanten.

Verder is SPAM nooit volledig te voorkomen, maar bij jou is het wel extreem.
Reageer vooral niet op dat soort mails en gooi ze weg.
Hoi @Johndeslager . Welkom op het forum.
Erg vervelend dat je hier last van hebt. Als je ingelogd bent in de webmail heb je optie om spam mail als spam te markeren. Heb je dit al geprobeerd?
Wat bedoel je met die 2,50 ? Waar was dat precies voor?
Hallo Erwin_ [img]https://www.kpn.com/public/images/logos/logo-kpn-groot.png[/img]
Met die 2,50 bedoel ik dat we al enkele jaren gelden een spam/virus scan via @hetnet konden laten instellen.Eventuele virussen en spam zou dan al bij de server worden tegen gehouden.Iedere spam mail blokkeer ik en vervolgens stop ik deze onder het kopje spam.Dagelijkse bezigheid van bijv. Stella fietsen en deze komen gewoon weer binnen, net zoals Jumbo tegoedbonnen enz.enz. Krijg er dagelijks ongeveer 20-30 stuks.
Hoi John. Het is inderdaad een plaag en soms moeilijk te bestrijden. Wij vangen al wel een heleboel af, voordat het jouw e-mail box bereikt maar helaas lukt dat niet voor alles.
Wat je nog kunt proberen is het volgende:

1. Een spambericht is ongefilterd in 'Postvak IN' terechtgekomen
Stuur het originele bericht door naar e-mailadres valse-email@kpn.com op de volgende manier:
  1. Login op Webmail
  2. Klik bij de folders aan de linkerkant op ‘Postvak IN’.
  3. Selecteer het bewuste spambericht.
  4. Klik op de knop ‘Doorsturen’ en kies voor de optie ‘Als bijlage’.
  5. Vul bij het e-mailadres valse-email@kpn.com in en klik op de knop ‘Versturen’ om het bericht te verzenden.
Dank voor uw reactie.Ik ga er mee aan de slag.