Zilt meteo email ontvang ik niet meer

• 20 oktober 2011
  • 1 reactie
  • 9833 keer bekeken

Voorheen ontving ik wekelijks op donderdag email van zilt magazine.

Dit is gestopt, waarschijnlijk omdat het als spam gezien wordt?

Zie onderstaande email correspondentie

Kan KPN er voor zorgen dat ik elke donderdag mijn zeilers weerbericht weer automatisch ontvang?

Marius Vonk

From: Ruud Kattenberg <ruudkattenberg@ziltmagazine.nl>
Date: Thu, 20 Oct 2011 21:39:51 +0200
To: Marius Vonk <seakayak@kpnplanet.nl>
Subject: Re: wekelijks weerberichtBeste Marius,

Volgens onze logbestanden hebben we vandaag net als elke donderdag een mail naar jouw e-mailadres gestuurd en kon dat ook bij je provider worden afgeleverd. Opmerkelijk is dat wij vandaag ook andere abonnee's meldingen kregen dat zijn geen mail meer ontvingen. Zonder uitzondering had iedereen van hen een mailadres bij KPN zelf, of bij een van de aan KPN gelieerde providers.  Wij vermoeden daarom dat mail van Zilt door KPN wordt gefilterd omdat iemand ons als verspreider van spam heeft aangemeld. 
Wij zullen dat met KPN opnemen maar het zal zeker helpen als als dat ook door hun gedupeerde klanten gebeurd. 

De laatste meteo-editie kun je ook op dit adres bekijken: http://ymlp.com/zPJfXWMet vriendelijke groet, Ruud Kattenberg Redactie Zilt Magazine Media Producties Dr.A.Piersonstraat 8, 1185 PE - Amstelveen tel 087 8715600 fax 084 2253661 redactie@ziltmagazine.nl
Op 20-10-2011 17:14, Seakayak Marius schreef:
Goededag,Tot op heden ontving ik op donderdag altijd een email voor het weekend weerbericht.Vanaf vorige week donderdag ontvang ik dit niet meerIs het gestopt of moet ik mij opnieuw abonneren?Vriendelijke froetMarius Vonk

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
als KPN zilt als spammer ziet moet zilt dat met KPN oplossen via de afdeling abuse.

Hou contact met zilt over de gang van zaken jij bent hierin geen partij en kan KPN niks voor je doen.

Reageer