Beantwoord

Contactpersonen kwijt in KPN Webmail

  • 22 May 2023
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Sinds afgelopen weekend zijn al mijn contactpersonen verdwenen in KPN Webmail. Kan ze niet meer terug vinden. Heb ook niets verwijderd. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door WMG-N 27 May 2023, 16:12

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @Haem . Welkom op het forum.

Dat is wel héél merkwaardig.  Ik heb trouwens geen idee hoe ik je kan helpen.  @GeSp   @Willy22  Hebben jullie hier gedachten bij?

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Haem en @Erwin_ 

 

Het enige wat ik kan bedenken is dat er op een apparaat een koppeling is gemaakt via CardDav en op dat apparaat de contacten zijn verwijderd.

Je zou dan bij de Instellingen in webmail moeten kijken of daar nog een apparaat bij staat met zo’n koppeling:

 

Als het verwijderd is op zo'n gekoppeld apparaat dan staan de contacten hopelijk daarop nog in de Prullenbak of Verwijderde items. In webmail zelf worden ze daar niet ingezet als je een contact verwijderd.

Reputatie 7
Badge +10

Het komt - jammer maar helaas - voor dat in de KPN webmail emails en/of contacten spontaan verdwijnen. Dit is één van meerdere redenen dat ik “geen fan” van de KPN webmail ben en daarom de KPN webmail weinig gebruik. Ik persoonlijk gebruik daarom bijna altijd een emailprogramma. Hierdoor kan ik ook een kopie maken van al mijn email op mijn laptop.

Hallo @Willy22 ik ben al 5 jaar klant van KPN en heb dat nog nooit meegemaakt en werk alléén maar met de webmail.

 

Reputatie 7
Badge +10

@JanD 

Dan lijkt het erop dat de webmailsoftware wel goed werkt op een paar zeldzame uitzonderingen na. En ik weet uit ervaring hoe software krankzinnig complex kan zijn.

@Haem 

Ik zou in ieder geval bij de KPN alle wachtwoorden veranderen. Iemand kan jouw emailaccount hebben gehackt en dit soort pesterijtjes uithalen.

Reageer