Beantwoord

De spamfilter plaatst al 2 jaar berichten van mijn werkgever in spam

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Spamfilters plaatste al 2 jaar lang de mail van mijn werkgever in de spam folder. Ondanks wekelijks goedkeuren veranderde dat niet. Na gebeld te hebben met klantenservice het advies gekregen deze afzender als veilig te markeren en dan zou alles goed komen.

niet dus…vanaf het moment dat ik dat heb gedaan komt er geen enkele mail meer in mijn postvak in binnen. Alles gaat rechtstreeks naar de spam folder. Alles wat dus normaal gewoon binnenkwam is nu ineens spam, wat ik ook doe. Meermaals gebeld met klantenservice die me doorstuurde naar het abuse team, die me weer terugstuurde en ben totaal  3x doorgestuurd naar abuse en 3x naar klantenservice en nog steeds geen stap verder.

ik moet nu verplicht meermaals per dag inloggen op webmail om alle mails te verplaatsen naar postvak in ander komt er niks binnen op pc, tablet en telefoon.

ben het helemaal zat en wil dit zsm opgelost zien want dit werkt echt niet

icon

Beste antwoord door WMG-N 25 May 2023, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @TaxusZomer 

 

Vervelend probleem, gaf het abuse team nog aan wat er aan de mails van je werkgever mankeerde?

Word er een [SPAM] tag toegevoegd aan het onderwerp of staat daar b.v. [DKIM]?

Reputatie 7
Badge +10

@TaxusZomer 

Maak een extra account aan in jouw emailprogramma dat met IMAP werkt en dat ook naar datzelfde emailaccount/-adres wijst. Dan hoef je niet telkens bij de webmail in te loggen. Gewoon een email vanuit de spammap naar “Postvak In” slepen (in dat IMAP account). Daarmee geef je aan dat die email geen spam is.

Heb je al een email naar abuse@kpn.com gestuurd ? Leg de situatie uit en stuur dan ook een voorbeeld mee (als bijlage) en vraag om de “reputatie” van jouw werkgever te “resetten".

Reputatie 7
Badge +8

Laat je werkgever ook eens een test doen op www.mail-tester.com. Misschien kan er aan zijn configuratie nog het een en ander worden verbeterd, zodat de e-mails wel als legitiem bij KPN verwerkt worden.