Beantwoord

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn Telfort e-mailadres aanpassen?

  • 24 May 2023
  • 4 reacties
  • 288 keer bekeken

Zie onderstaande. Ik wil graag via prive-mail een antwoord. Liever niet via dit forum. 

Ik wil ook graag een e-mail van KPN. Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk en privecyonvriendelijk.

U hoeft mij niet te antwoorden via dit forum. 

Wilt u dat wel dan wil ik graag weten hoe en waar ik een klacht kan indienen. als dit soort dingen via een forum moeten dan weet ik wel waar de mogelijkheid tot hacks worden gecreëerd. 

 


 

Beste mevrouw ***,

Wij danken u hartelijk voor het aanmelden van deze kwestie. Echter, het door u gebruikte formulier is bedoeld om beveiligingskwetsbaarheden op systemen en netwerken van KPN zelf te melden. Het is *niet* mogelijk om klantenservice of -ondersteuning te krijgen via dit formulier, zoals ondersteuning bij spam- en phishingberichten, adres- of rekeninginformatie.

Wij adviseren u, ondanks dat het hier om een Telfort e-mailadres gaat, contact op te nemen met onze servicelijn via de onderstaande mogelijkheden:

  • Telefonisch: 0800-0402 voor Internet, Bellen, Interactieve televisie, Digitenne en Glasvezel. Dit (gratis) telefoonnummer is 24/7 bereikbaar
  • Telefonisch: 0800-0403 voor Vast bellen, Internet en TV (Zakelijk). Dit (gratis) telefoonnummer is 24/7 bereikbaar
  • E-mail: abuse@kpn.com voor vragen/informatie over spam- en phishingberichten.

U kunt er ook voor kiezen uw vraag online te stellen via https://www.kpn.com/service.htm.
Met vriendelijke groet, Kind regards,
KPN Security Operations Center


25-04-2023 20:30 (Europe/Amsterdam) - KPN schreef:

We hebben een melding van mogelijke beveiligingskwetsbaarheden in systemen en
netwerken van KPN ontvangen.

Wij hebben de volgende gegevens ontvangen:
Aanhef: mevrouw
Voorletters: ***
Tussenvoegsel:
Achternaam: ***
Emailadres: ***@***.***
Beschrijving: Ik wil graag het wachtwoord van mijn voormalige telfort e-mail
wijzigen. Ik wordt hiervoor verwezen naar mijn kpn om dit met het KPN id te doen.
Echter als daar het wachtwoord wordt gewijzigd, wijzig ik de wachtwoord voor
mijnkPN e.d. en daarmee het kpn-email adres.....en niet een voormalig telfort
adres.

ik vermoed dat veel voormalige telfort gebruikers dit hebben. Uw site geeft geen
oplossing voor deze veiligheidskwestie.
Mijn e-mail kwam bij de check op de politie-site eruit als zijnde gehacked. en dus
wil ik conform hun instructies alle wachtwoorden wijzigen en dus bovenal mijn
hoofd e-mail adres van het voormalige telfort.

Graag verneem ik van u een oplossing en ik zou het prettig vinden als er op u site
een instructie is te vinden voor deze klantengroep.

Immers wij betalen voor dubbele e-mail die van telfort en die van kpn (die ik niet
gebruik).

U vraagt om een bijlage. Helaas heb ik geen printscreen gemaakt van de check op de
politiesite.

M.vr.gr.
 

 

Admin: privégegevens verborgen, deel die nooit openbaar op internet i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 28 May 2023, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @12move als je in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer, laatste 3 cijfers IBAN  en de betreffende mail-accounts vermeldt, komt een moderator er binnenkort op terug.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @12move! We communiceren via dit forum, gezien dit ook de weg is waarmee je contact met ons hebt opgenomen. 

Mocht je communicatie via deze weg niet prettig vinden, dan kun je ook met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 

In de tussentijd, het wachtwoord van je Telfort e-mail adres kun je ook wijzigen via je MijnKPN of via onze e-mail wachtwoord wijzigen pagina waar je je klantnummer in kunt vullen. 

Zorg wel dat je vaste diensten aan je MijnKPN zijn gekoppeld, dus het abonnement waar je Telfort e-mail adres bij in zit. Hopelijk lukt het dan! 

Helaas lukt dat niet. Je wijzigt dan je kpn email. Niet het Telfort. Daardoor mailde ik. Uiteraard had ik deze optie al gevonden. Het 0800 nr had ook feen oplossing. 

Vandaar dat ik graag concrete hulp wil. Via de email. Ern optie die kpn niet open laat dus ga het nou niet omdraaien. En ga niet uit van iemands stupiditeit. 

Reputatie 7
Badge +24

Als u inlogt op http://email.kpn.com ziet u dan het adres dan staan? Wellicht staan er 1 of meerdere mailboxen en hangt het Telfort adres als alias onder 1 van deze mailboxen. Om dit te zien kunt u de boxen 1 voor 1 even aanklikken. Dan ziet u op de volgende pagina de aliassen.