Beantwoord

Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn Telfort e-mailadres wijzigen?

  • 20 May 2023
  • 5 reacties
  • 141 keer bekeken

Goedendag, hoe kan ik het wachtwoord van mijn Telfort wijzigen?

ik kan namelijk nog steeds inloggen met dit account via webmail.telfort.nl, maar het ww wijzigen kan ik nergens uitvoeren.

mvg,

Richard

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 May 2023, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Goedendag, hoe kan ik het wachtwoord van mijn Telfort wijzigen?

ik kan namelijk nog steeds inloggen met dit account via webmail.telfort.nl, maar het ww wijzigen kan ik nergens uitvoeren.

mvg,

Richard

@R13s  bedoel je inloggen op je zelf aangemaakte telfort.mail

Zo ja dan kun je inloggen op je mjin KPN en daar je profiel openen en daar staat een @mail die kun je openen en aldaar kun je het huidige ww veranderen 

 

 

@jimny hier staat mijn @telfort.nl adres niet bij. Het vervelende is dat het account gehackt is omdat het huidige ww erg simpel is(gebruikte hem eigenlijk niet echt)

Reputatie 7
Badge +17

Hi @R13s! Vervelend dat het niet wil lukken het wachtwoord te wijzigen. 

Begrijp ik goed dat het wijzigen via de online e-mail tool niet werkt? Dan kan het zijn dat deze nog gekoppeld is aan een ander klantnummer. Heb je toevallig een e-mail extra abonnement?

Als het via de online tool niet lukt, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens. 

Als er haast bij is, bel dan altijd de klantenservice via 0800-0402.

Hi @Bram_ ,

ik heb vanmorgen contact gehad via genoemd telefoonnummer en het is opgelost.

Bedankt iig.

groet,

Richard

Reputatie 7
Badge +17

@R13s super! 🙂 Fijn dat het is opgelost.