Beantwoord

Inlog probleem KPN Webmail

  • 13 October 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1

Na de overgang van Telfort naar KPN,  werkt alles prima, behalve Webmail. Ik kan niet inloggen met mijn KPN Id.  op KPN Webmail, zowel Edge als  Chrome. Kan wel mail zien via office mail

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 20 October 2020, 13:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Rofelo, goed dat je dat je aan de bel trekt. Inloggen op de Webmail kan met het e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord. Het is niet mogelijk om met jouw KPN ID in te loggen in de webmail. Met een KPN ID, kun je inloggen in de MijnKPN omgeving, zodat je daar jouw abonnementsgegevens in kunt zien en eventueel aan kunt passen. Mocht je het wachtwoord niet meer weten, klik dan op de link. Hiermee kun je dan een nieuw wachtwoord voor jouw e-mailadres aanmaken. Laat je weten of het gelukt is om in te loggen in de Webmail? Ik hoor het graag van je!

Hi, @Rofelo, 

Ik had hetzelfede probleem met inloggen op webmail.kpn.nl. Ik heb in Mijn KPN onder de telfort.nl box een alias aangemaakt in de zin van xxx@kpnmail.nl. Met dit adres en het password van de oorspronkelijke Telfort-box kan ik inloggen op webmail van KPN. Hopelijk helpt dit jou ook.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ron,

 

Akkoord.

Reageer