Beantwoord

Kan ik mijn KPN e-mailadres meenemen naar Solcon?

  • 24 May 2023
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/

Dit heb ik aangemeld bij de KPN maar daar kreeg ik het antwoord tot 3x toe dat dit niet mogelijk is.

Wij hebben 3 adressen op mail only deze worden gratis overgenomen door solcon met het behoud van de mailadressen. Het wil maar niet lukken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

 

icon

Beste antwoord door WMG-N 24 May 2023, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Cora63 

Dit kan dus wel. Dan moet je nog een keer bellen en dan moet je vragen naar de afdeling “omzettingen".

Nu voor de derde keer gebeld vandaag naar KPN save ,omzettingen.

Na vele minuten in de wacht doorverbonden en weer ellenlang in de wacht gezet maar kan het gevraagde niet uitgevoerd worden.

 

 

 

Reputatie 7

Persoonlijk vind ik dat Solcon dit maar moet regelen met KPN, zij zijn het immers die dit aanbieden.

Op deze manier word je van het kastje naar de muur gestuurd en krijg je dat waar je recht op heb niet geleverd.

De partij die mijns inziens hier op aangesproken moet is Solcon maar ik hoop dat een moderator van KPN hier toch intern eens een balletje over op kan gooien. Solcon is immers een 100% dochter van KPN en dus zou je mogen verwachten dat de communicatie tussen dochter en moeder frequent en goed is.

Dit staat er op de website van Solcon:

Gratis KPN e-mailbehoud bij Solcon: wel zo fijn - Solcon

@Cora63 en wjb

Reputatie 7
Badge +10

In bovenstaande link kwam recentelijk hetzelfde probleem naar boven. Achterin dit topic geeft moderator “Thomas” aan wat er gedaan moet worden.