Beantwoord

Sinds aanmaken 5 aliassen ontvang ik alle mails 5 keer

  • 26 May 2023
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb 4 aliassen aangemaakt onder mijn KPN e-mail. En nu krijg ik iedere mail 5x binnen!

Is hier een oplossing voor?

Ik zag in de instellingen dat ze ook allemaal dezelfde poort hebben. En ze hebben natuurlijk ook allemaal hetzelfde wachtwoord.

icon

Beste antwoord door WMG-N 26 May 2023, 09:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja... u had dus geen aliassen aan moeten maken, maar aparte mailboxen.

Een KPN medewerker kan de aliassen verspreiden over verschillende mailboxen. Vul uw forumprofiel in. En heb een paar dagen geduld. 

Volgens mij heb ik dat dus geprobeerd, maar dat werkte niet. Ik heb dit op aanraden van een KPN medewerker zo gedaan….

Maar ik heb mijn profiel ingevuld en wacht het even af. Bedankt voor de snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +10

@Caro61

Je hebt nu één emailaccount en daar heb je 4 aliassen aangehangen. Een oplossing is om 4 extra emailaccounts aan te maken (naam doet er niet zoveel toe, het is slecht een gebruikersnaam) en dan aan de KPN te vragen om elk van die 4 aliassen te laten verplaatsen naar één die 4 nieuwe emailaccounts. Dat verzoek kun je via dit forum doen of via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Via de klantenservice gaat echter een fors stuk sneller dan via dit forum.

Ik ga het proberen

.... de mail komt niet 5 × binnen. Maar je opent dezelfde box 5 × steeds onder 1 van de 5 email adressen. Dat zijn het adres van de box en de 4 aliassen. 

In deze situatie is 1 × openen voldoende. 

Je kunt maximaal 6 boxen maken. Elke box kan ook tot 10 aliassen bevatten. Eén box kan dus tot 11 adressen zijn, maar ze delen dus wel alle mappen. 

De 6 boxen delen niks. Voor geheel afzonderlijke adressen kun je dus tot 6 gaan.

Via de  +  kun je een box toevoegen.

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Caro61 en welkom hier op ons forum!

Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice en zo ja, is het gelukt? Mocht ik vanaf hier nog iets kunnen doen dan hoor ik dat natuurlijk graag :) 

Ja alles is opgelost en werkt prima.

Reputatie 7
Badge +12

Ja alles is opgelost en werkt prima.

Fijn om te lezen en bedankt ook voor het laten weten @Caro61 :) 

Reageer