Beantwoord

Telfort e-mailadressen opzeggen zonder KPN ID want ik ben geen klant

  • 9 March 2023
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik ben geen klant van KPN heb dus geen KPN ID is ook niet te maken, maar heb nog wel actuele telfortadressen die ik wil opheffen. Welke stappen moet ik ondernemen?

 

Mvg. Ruud

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Duno 11 March 2023, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Duno Welkom op het forum. 

Als je geen klantnummer van KPN meer hebt en nog geen KPN ID hebt aangemaakt, en toch van de e-mailadressen af wil.

Dan is het handig om even te bellen met mijn collega's op 0800-0402.

Als je hier aangeeft dat je je e-mailadressen wil opheffen kunnen mijn collega's dat in orde maken. 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb vanmiddag 0800-0402 gebeld, de zaak uiteengezet.

Uw collega kon ze niet verwijderen, ging overleggen. Ik wachten, na bijna een 1 uur werd de verbinding zonder meer verbroken.

Ik neem aan dat ze het niet voor elkaar hebben gekregen, omdat ik al een tijd eerder met de KPN gebeld had toen zei men: “het lukt ons niet uw oude telfortmailadressen (2 stuks) te verwijderen”.

Ik vind het raar. 1 mailadres heeft een wachtwoord dat bij anderen bekend is en dat e-mailadres zou ik graag willen opheffen of van een ander wachtwoord voorzien. Misschien is daarvoor een oplossing.

 

Goed nieuws!

bij een test blijkt dat toch het bewuste e-mailadres, dat ik weg wilde hebben opgeheven is. Het andere mag blijven bestaan.

Helaas te vroeg gejuicht. Het telfortadres is toch niet verwijderd. Je kunt een meldingsbericht instellen met b.v.: dit e-mailadres is niet meer actief in gebruik.

Maar verwijderen lukt niet. ook niet door de mensen van de helpdesk al zijn die welwillend.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Duno Jammer dat er toch te vroeg gejuicht is. 

Heb je een mogelijkheid om in je forumprofiel het e-mailadres in te vullen dat verwijdert moet worden?

Bijvoorbeeld onder "persoonlijke opmerkingen"? Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik nog voor je kan betekenen! 

Rutger, heb je nog iets voor me kunnen betekenen?

Groet,

Duno

Reputatie 7
Badge +15

@Duno Ik had niet door dat het e-mailadres ingevuld was. 

Ik zie net als mijn collega's dat het een e-mailadres is wat momenteel nergens aan gekoppeld is. 

Heb je je vaste diensten op dit moment ook van KPN?