Beantwoord

XS4ALL mail instellen lukt niet op iPad

  • 21 May 2023
  • 4 reacties
  • 351 keer bekeken

Ik wil op een nieuwe ipad mijn mail accounts installeren. Dat lukt (2x Gmail) met uitzondering van mijn xs4all account. Ik heb exact dezelfde gegevens overgenomen van mijn Iphone op de Ipad Pop/smtp/poort). Er wordt niks binnengehaald.. moet ik iets van KPN apart installeren misschien.?

 

icon

Beste antwoord door GeSp 21 May 2023, 14:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @X10Amsterdam 

 

Staat op je iPhone wel ingesteld dat de mail op de server moet blijven staan, anders valt er ook weinig meer op te halen.
Staan er nog wel mails in de mailbox als je via webmail inlogt?

Als je mail op meerdere apparaten wilt bekijken zou je het beste IMAP kunnen gebruiken, dan worden ook Verzonden mails op beide apparaten zichtbaar.

Je kan hier de juiste servergegevens vinden, klopt dat met wat je zelf hebt ingevuld?: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Voor mail instellen op een iPad kan je ook hier de handleiding vinden: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/e-mail/handmatig-instellen/device/apple

Reputatie 7
Badge +20

Hi @X10Amsterdam, ben je er nog uit gekomen met de hulp van GeSp?

IPAD is gelukt. Bedankt !

Reputatie 7
Badge +20

Ah super, bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😃

Reageer