Vraag

Zijn er opties om bij een eigen domein een catchall in te stellen?

  • 27 May 2023
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Zijn er ondertussen opties om bij gebruik van een eigen domein een catchall in te stellen? Of wordt dit op (korte) termijn verwacht?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Zijn er ondertussen opties om bij gebruik van een eigen domein een catchall in te stellen? Of wordt dit op (korte) termijn verwacht?

“Verwachtingen” worden de laatste tijd eigenlijk niet echt meer naar buiten gebracht, het lijkt erop dat men geleerd heeft van de schattingen die men deed rondom IPv6 jaren geleden. Sowieso, zolang er geen aankondiging is geweest, zal vanuit KPN het standaard antwoord zijn “als er iets bekend is, zal het worden medegedeeld”.

Zelf zie ik KPN niet echt met zoiets komen, het is tenslotte een internet- / mobiele provider.

Reputatie 1
Badge

Snap de terughoudendheid van KPN wel. Maar wie weet 😉

KPN biedt de optie om van hun mx-server gebruik te maken met je eigen domein. En dit is wel een vaak gebruikte optie bij eigen domeinen. Maar als het er niet is, dan moet ik de mx van mijn eigen hoster blijven gebruiken en een catchall-forward instellen 🙂

Hoi @vanJohn . Bij mijn weten zijn dit zakelijke features.  Ik moet je bekennen dat dit niet iets is waar ik ervaring mee heb. 

We hebben wel een zakelijk forum: https://zakelijkforum.kpn.com/

 

 

Reputatie 1
Badge

Hallo @Erwin_ , an sich vreemd dat dit onder zakelijke features valt, aangezien een eigen domein koppelen aan het KPN-mailadres (ook) bij de particuliere klanten wordt aangeboden. En ik heb een particuliere aansluiting…

Ik heb het al anders opgelost. Maar hierdoor mijn eigen domein niet meer direct gekoppeld aan KPN.

Reputatie 7

Het zou inderdaad een prettige functionaliteit zijn als je een emailbox als catchall account voor jouw eigen domein in zou kunnen stellen.

Hallo @Erwin_ , an sich vreemd dat dit onder zakelijke features valt, aangezien een eigen domein koppelen aan het KPN-mailadres (ook) bij de particuliere klanten wordt aangeboden. En ik heb een particuliere aansluiting…

Ik heb het al anders opgelost. Maar hierdoor mijn eigen domein niet meer direct gekoppeld aan KPN.

Ik weet het ook niet zeker. Ik had nog nooit van deze functie gehoord. De KPN moderators op dit forum ondersteunen basic e-mail. Alles daarbuiten valt niet onder onze ondersteuning. 

Gelukkig zitten hier ook veel onbezoldigde gebruikers die bijspringen en vaak veel meer weten over de ins en outs van (onze) diensten.