Vraag

3 maanden verkeerde factuur

  • 15 January 2022
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

1 november 2021 brief ontvangen wegens overgaan van Oxxio naar KPN, met een kado. 1jaar ESPN Compleet en 1 jaar PLuspakket GRATIS.

14 nov. 2021 faktuur met de kosten van het GRATIS doorberekend en wel 26.69 euro te veel. Gebeld, wordt geregeld.

15 dec.2021 weer faktuur, maar nu met de kosten gedebiteerd ipv gecrediteerd, 53,38 euro te veel. Gebeld, wordt geregeld.

15 jan. 2021 faktuur met weer de kosten doorberekend, 22,98 euro teveel.

Inmiddels dus 103,05 euro teveel betaald aan KPN. Ik verwacht dit bedrag per omgaande op mijn rekening gestort.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @ronarno Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je het meldt. Ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Dit hoort uiteraard goed voor je geregeld te worden. 

Nu is het KPN Forum primair een podium waar onze klanten met elkaar in gesprek kunnen gaan. Je kunt je vraag stellen en advies over tal van KPN-gerelateerde zaken. Moderators zoals ik werken voor KPN en begeleiden deze gesprekken. Voor vragen en klachten over facturen raad ik je toch aan om contact met de klantenservice op te nemen, via 0800-0402 of door middel van een chat via de website. Op die manier kan een collega namelijk direct en persoonlijk met je meekijken en duidelijkheid geven over de te veel betaalde bedragen. Via deze weg mag het ook, maar als moderators kunnen we niet meer dan de klantenservice en we kunnen niet direct reageren. 

Beste Bart,

Ik heb ongeveer 5 keer met de klantenservice gebeld, daar kenden ze de betreffende brief niet en als ik probeer te chatten en invul dat het over faktuur gaat, krijg ik steeds de melding dat ik  niet begrepen word. Het geduld houdt een keer op, dus inmiddels een brief gestuurd aan de direktie van KPN, waarop nog geen antwoord.

Reputatie 7
Badge +20

Als je een brief stuurt kan het echt wat langer duren voordat dit op de goede plek terecht komt, @ronarno en de snelste manier is toch echt om het via de klantenservice te spelen. Maar ik kan uiteraard ook met je meekijken? Wil je dat? Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

dank voor je aanbod maar ik ben hedenmorgen door iemand van kpn gebeld. ik ben degene die alles verkeerd heeft gedaan, want ik had de instellingen van de tv niet mogen gebruiken en nu kunnen ze mij het gratis aanbod niet doen en ook de kosten niet crediteren. mooie boel bij kpn