Beantwoord

Aanbieding gekregen voor Hussel abonnement terwijl ik geen Hussel heb. Kan aanbieding dus niet gebruiken.

  • 30 December 2021
  • 8 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste lezer,

Op 9 december ontving ik een mail van campagne@kpn.com met hierin o.a. het volgende bericht: “Bekijk jij ook de laatste afleveringen van La Casa de Papel op Netflix? Goed nieuws! Krijg elke maand 5,- korting als je Netflix combineert met Internet & Mobiel van KPN.”

Ik heb e.e.a. geregeld door op deze link te klikken. Nu blijkt de korting niet verrekend te worden omdat ik geen Hussel abonnement heb. Vreemd vind ik, aangezien de aanbieding wel naar mij gemaild wordt. Bij verder klikken op de aanbieding heb ik ook geen ‘kleine letters’ gelezen met uitleg hierover.

Voelt niet helemaal eerlijk.. 

Kan iemand hierop een reactie geven? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Astrid

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 January 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi,

 

Ik vraag me een aantal dingen af, niet alles kan door u worden beantwoord overigens.

 

  1. Wat voor abonnement heeft u dan wel?
  2. Als het goed is zou je het niet kunnen bestellen als je niet de juiste producten hebt.
  3. Als laatste kan ik me nog bedenken dat als alles wel zou kloppen het kan dat uw Netflix abonnement is ingegaan tijdens het opmaken van uw laatste factuur en dit daarom nog niet is meegerekend en dat wordt dan op de volgende factuur gecorrigeerd.
Reputatie 7
Badge +19

@AsVo Hi Astrid, van harte welkom op ons forum!

Dat klinkt verwarrend allemaal. Ik vermoed dat je via de link gekeken hebt naar een Hussel abonnement, maar dat niet hebt of niet gekozen hebt, waardoor je de korting nu niet krijgt. Net als Maurice al aangeeft is het inderdaad goed om eerst eens te kijken naar wat voor abonnement je hebt. Dat kan je gemakkelijk zelf doen door in te loggen in MijnKPN. Daar kan je jouw abonnement bekijken en waar je wilt eventueel aanpassen. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt overstappen op Hussel uiteraard. En je krijgt zo'n aanbieding misschien juist om je te verleiden dat te doen 😉

 

Beste @Alexandra,

 

Bedankt voor je reactie! Naar ik heb begrepen maakt een wijziging naar een Hussel abonnement uiteindelijk niets uit, omdat ik dan andere kortingen kwijtraak (zie hieronder mijn abonnement).

Ik vind het gewoon gek dat ik kan reageren op deze aanbieding die ik in een rechtstreekse mail ontvang. Vervolgens kan ik het abonnement afsluiten zonder via voorwaarden of kleine lettertjes te worden geleid.. en dan blijkt de korting niet te gelden. Vraag me dus ook af of dat gewoon ‘mag’?

 

Mijn huidige abonnement: 

50.04   Internet en Interactieve TV

- 5.00   CombiVoordeel 5 euro
- 4.00   Korting Internet en Interactieve TV

 

Hoor graag nog even van je!

Fijn weekend,

groet Astrid

Reputatie 7
Badge +24

Mijn huidige abonnement: 

50.04   Internet en Interactieve TV

- 5.00   CombiVoordeel 5 euro
- 4.00   Korting Internet en Interactieve TV

Dat lijkt op een oud Telfort abonnement. Klopt dat? Lekker zo laten. Niks aan veranderen. Voor 41 euro internet en tv. Dat ga nooit ergens anders krijgen. 

Reputatie 7
Badge +19

@AsVo Hi Astrid, ik vermoed dat Nick gelijk heeft, dat 't een aanbieding is waarvan je reclame ontvangen hebt. Je kunt eigenlijk altijd het beste in MijnKPN kijken. Daar zie je je huidige abonnement, en kan je ook bekijken wat een Hussel abonnement voor je doet qua kortingen en kosten. Afhankelijk van je huidige abonnement (oud Telfort bijvoorbeeld) en je wensen kan dat aantrekkelijk zijn, of misschien ook niet, aangezien dat natuurlijk persoonlijk is. 

Als je graag wat hulp hebt bij jouw abonnement en eventueel het wijzigen daarvan, kan je bellen of chatten met onze klantenservice. Mijn collega kijkt dan meteen even met je mee en neemt de mogelijkheden met je door.

Hi @Alexandra 

Ik snap uiteraard hoe het zit nu, maar het blijft wel misleidend.. en dat vind ik niet zo netjes. That’s all!

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Alexandra 

Ik snap uiteraard hoe het zit nu, maar het blijft wel misleidend.. en dat vind ik niet zo netjes. That’s all!

Ik snap 'm :) Dankjewel voor de feedback!