Vraag

Aanbiedingen bestaande klanten niet zoals voor nieuwe klanten

  • 24 November 2022
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

hoe kant het dat wanneer ik al bijna 10 jaar klant ben bij kpn het niet mogelijk is om net als nieuwe klanten een aantrekkelijke aanbieding te krijgen voor een nieuwe overeenkomst. mijn huidige contract is afgesloten in 2018, waar nieuwe klanten nu 12 maanden 35 euro betalen, wordt ik met een kluitje het riet ingestuurd met 6 maanden 48 euro betalen. dit is in mijn ogen niet klantvriendelijk  nu wordt er door de klantenservice gezegd dat in mijn voorwaarden staat dat bestaande klanten niet opnieuw gebruik kunnen maken van de kortingen wanneer je opzegt pas na 6 maanden, nu heb ik mijn laatste algemene voorwaarden doorgelezen maar daar staat nergens wat over in.  ik hoor graag van u!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Een nieuwe klant ben je als je 6 maanden geen klant bent geweest.  Het is uiteraard onbetaalbaar om 2.5 miljoen klanten kortingen te gaan geven. Het zou snel gedaan zijn met kpn.

waar staat dat? ik heb dat nergens in mijn voorwaarden staan. het lijkt me dat je liever een stabiel klantenbestand hebt dan dat je een klantenbestand hebt die elke keer overstapt. ze mogen dus in mijn ogen wel wat meer doen voor de vaste klant. 

Het is dus de vraag of de nieuwe klanten andere voorwaarden krijgen dan jij en ik. Maakt bij ons niet zoveel uit of die 6 maanden in de voorwaarden staat. Wij kunnen met een opzegtermijn van 1 maand elke dag opzeggen.

Maar ik zou je vraag echter anders willen formuleren. “Waarom krijgen nieuwe klanten een korting. Zoals de de reacties in dit forum nu zijn, betalen bestaande klanten hiervoor, weet KPN niets anders (bijvoorbeeld zorgen dat ze alle wrevel, die er nog over KPN bestaat, wegnemen”. Het lijkt nu erop alsof ze het doen als met kinderen bij de slager. Een plakje worst aan de kinderen aanbieden. Hoewel, dat krijgen kinderen van de zogenaamde trouwe klanten ook. 😂 

eens, maar ik wordt door de klantenservice daarop gewezen, dat ik dan maar 6 maanden elders moet overbruggen, terwijl dat nergens in de voorwaarden stapt. qua klantvriendelijkheid, is kpn tot een dieptepunt gezonken. het lijkt wel of ze liever nieuwe klanten hebben dan bestaande. daarnaast is het zelfs zo dat het contract na 12 maanden nog steeds goedkoper is dan wat ik nu betaal. raakt dus kant noch wal.😭

Badge +19

waar staat dat? ik heb dat nergens in mijn voorwaarden staan. het lijkt me dat je liever een stabiel klantenbestand hebt dan dat je een klantenbestand hebt die elke keer overstapt. ze mogen dus in mijn ogen wel wat meer doen voor de vaste klant. 

Welnee, er zijn relatief weinig overstappers. Die korting kan dus wel. 

Reputatie 7
Badge +21

waar staat dat? ik heb dat nergens in mijn voorwaarden staan

Het staat bij elke welkomstaanbieding. Klik op Meer informatie en dan verschijnen de voorwaarden.

 

waar staat dat? ik heb dat nergens in mijn voorwaarden staan

Het staat bij elke welkomstaanbieding. Klik op Meer informatie en dan verschijnen de voorwaarden.

 

Even lezen wat @A.Gunnink schrijft: “Nu wordt er door de klantenservice gezegd dat in mijn voorwaarden staat dat bestaande klanten niet opnieuw gebruik kunnen maken van de kortingen wanneer je opzegt pas na 6 maanden“

Wat hebben de voorwaarden van een actie hier mee te maken.? Het staat niet in de voorwaarden, daarom zetten ze het waarschijnlijk ook (sinds kort) in de actievoorwaarden. @A.Gunnink is niet de eerste die hier tegen aan loopt. Dus een goede melding van A.Gunnik, nu kan er iemand bij KPN actie nemen om de servicedesk goed te informeren. 

Reputatie 7
Badge +21

Als dat zo door klantenservice wordt gemeld is dat onjuist en moet dat veranderen.

Wat hebben de voorwaarden van een actie hier mee te maken.? 

Het gaat om een actieaanbod, die heeft zijn eigen actievoorwaarden. Daarin staat voor wie ze gelden en waar je aan moet voldoen.