Beantwoord

Aanhef aanpassen

  • 12 March 2023
  • 9 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo,

 

Bij mij hetzelfde ook ik krijg altijd dhr. Ipv mevr. Heb hier al telefonisch kontakt over gehad en gemaild maar schijnt niet te lukken 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 March 2023, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Moniq. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan doe ik een poging om het te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Moniq. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan doe ik een poging om het te wijzigen.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg dit hebt laten wijzigen

 

Hallo nee heb niks anders geregeld maar intussen gedaan wat je vroeg en die gegevens ingevuld in het profiel ik had eigenlijk verwacht dat dit nagekeken was en nu geregeld is

Zie net dat deze weer verdwenen zijn zal maar weer opnieuw doen. Verbaasd me dat dit niet al geregeld had kunnen zijn toen ik hier een mail over heb gestuurd en ook nog klantenservice voor gebeld heb. En dat allemaal voor een aanhef en dan in deze tijd.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het inmiddels al aangepast is. 😊

En nog steeds krijg ik mail gericht aan dhr ipv mevr. Hoe moeilijk kan het zijn😬

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Gaat het om de maandelijkse factuur of iets anders?

 

Ja om de maandelijkse factuur 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb opnieuw aangegeven dat de aanhef mevr. moet zijn in onze systemen. Ik hoop dat het nu wel is lukt🤞🏽