Beantwoord

Aansluitkosten niet vergoed en Hussel korting niet op eerste factuur

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Zowel op de factuur Internet thuis als mobiel zie ik voor het eerst het volgende staan of dat nu terecht is of niet er toen iets anders gezegd "Gratis overstapservice"”:

Activatiekosten internet thuis € 25,00

Activatiekosten mobiel            € 25,00

Wij hebben reeds een abonnement bij Netflix en betalen daar apart aan € 7,99 per maand en nu staat deze ook nog eens op de nieuwe factuur thuis ? dubbele betaling dan ?

Op internet thuis en mobiel zou er kortingen worden gegeven waar kan ik dit terugvinden omdat men twee producten zou hebben afgenomen van KPN met de overstap van Ziggo.

Ook Ziggo incasseert nog steeds van mijn rekening en iedere keer boek ik het terug er zouden geen kosten verder meer berekend gaan worden en ik als klant zou nooit voor twee rekeningen komen te staan aldus KPN klantenservice.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 July 2022, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @AlidavanHal

Vervelend dat dingen anders lijken dan beloofd. Ik ga voor je kijken wat er precies aan de hand is.

Te beginnen met de Hussel voordelen. In sommige gevallen gaat de korting pas een paar dagen na de start van het abonnement in. Op dat moment is de eerste factuur al opgemaakt. Daardoor zie je de korting niet altijd terug maar is deze wel actief. Je kan zelf in je MijnKPN controleren of deze aan staat. Ook kan je via onze pagina voor Hussel aanmelden eventueel aanmelden als dat nog niet gebeurd is. 

Wat betreft het overstappen van Ziggo, kan je daarvoor bevestigen dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice? Dit kan je zien in de orderbevestiging. Daar zie je bij “Overstapservice” dan staan “Wij zeggen Ziggo met klantnummer *********** voor u op.”. Klopt dit voor jou ook? Als in je bevestiging niet staat dat wij Ziggo voor je opzeggen is het erg belangrijk dat je dat zelf nog doet. 

Als laatste, als je tegelijkertijd meerdere abonnementen afneemt betaal je maar 1 keer de aansluitkosten. Het is daarbij van belang dat je de abonnementen tegelijkertijd afsluit. Ook hiervoor geldt dat het kan zijn dat de vergoeding op de 2e factuur staat. De vergoeding hoort namelijk door de medewerker ingevoerd te worden na het aansluiten. 

Vandaar dat ik je wil vragen te wachtne tot je de 2e factuur hebt gehad. Dan kunnen we controleren of alles alsnog juist is ingevoerd. Zo niet kan ik alles in 1 keer op de 3e factuur voor je herstellen. Wel is het handig als je ondertussen je forumprofiel invult. Dan kan ik op dat moment actie ondernemen. 

Reputatie 7
Badge +17

@AlidavanHal ik heb nog geen reactie van je gehad. Daarom ga ik er vanuit dat je via een andere manier een oplossing hebt gevonden. Is dat toch niet zo, laat het dan hier weten. Geef daarbij ook antwoord op de vragen uit het vorige bericht. Dan help ik je alsnog het op te lossen. 🙂