Beantwoord

Abonnement is allang opgezegd maar we betalen nog steeds

  • 27 June 2022
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Wij proberen al heeel lang een abb op te zeggen, het is nu voor de helft geregeld. We kunnen nergens meer het abb zien in het overzicht,  maar jullie incasseren elke maand nog het geld. Gaat om mobiel nummer: 06-****. Zoals jullie vast kunnen zien is dit nmr al lang niet meer i  gebruik.....…

 

Admin: mobiel nummer verplaatst naar forumprofiel i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 29 June 2022, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Jannet Wolthuis en welkom op het forum! Als ik op dit 06-nummer kijk zie ik er geen opzegging in staan. Mocht je de bevestiging hiervan wel ontvangen hebben, neem dan doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 contact met ons op via 0800-0402 en vraag naar de afdeling opzeggingen. Geef daarbij dan ook aan dat je een bevestiging hebt van de eerdere opzegging (indien je die ontvangen hebt) en dan kunnen zij dit verder met je oppakken! 

Denk dat deze mevrouw hetzelfde probleem heeft als ik. Ook ik heb opgezegd en er wordt nog steeds gefactureerd. Heb zelfs de apparatuur al terug gestuurd en daar een bevestiging van ontvangen. Als ik het aangegeven nummer bel, dan krijg ik te horen dat het beleid is dat klant dan nog een maand extra moet betalen, zonder hier een dienst voor te krijgen. Dus ook bellen heeft geen nut. Heb daarom besloten om een klacht in te dienen via klacht.nl, want via de website is hier geen link over te vinden.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Archie67! Dat nieuwe beleid is mij niet bekend en lijkt me ook erg apart. Waarom nog een maand doorbetalen voor diensten die je niet meer ontvangt. 😕 Dit gebeurt alleen wanneer je je contract opzegt voordat je contract afgelopen is, dan betaal je een afkoopsom. Je betaalt wel altijd de maand vooruit van je diensten, dus soms kan het net zo lopen dat de opzegging net rond is als de factuur al is opgesteld. Dan krijg je na die factuur echter wel een slotfactuur waarin je eventuele teveel betaalde kosten weer terugkrijgt. Leidend is de communicatie die je ontvangt over de opzegging. Als je bericht van ons hebt dat je abonnement is stopgezet dan is het vanaf dan ook klaar en betaal je er niet voor (tenzij er sprake is van een afkoopsom).

Denk dat deze mevrouw hetzelfde probleem heeft als ik. Ook ik heb opgezegd en er wordt nog steeds gefactureerd. Heb zelfs de apparatuur al terug gestuurd en daar een bevestiging van ontvangen. Als ik het aangegeven nummer bel, dan krijg ik te horen dat het beleid is dat klant dan nog een maand extra moet betalen, zonder hier een dienst voor te krijgen. Dus ook bellen heeft geen nut. Heb daarom besloten om een klacht in te dienen via klacht.nl, want via de website is hier geen link over te vinden.

https://www.kpn.com/algemeen/over-kpn.htm