Beantwoord

Abonnement overzetten van XS4ALL naar KPN niet mogelijk in Mijn KPN?

  • 29 March 2023
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Ik wil van mijn xs4all ‘voordelen’ af (fritzbox en de extra servicedesk gebruik ik niet). Dit was toen er nog hussel bestond mogelijk binnen mijn kpn. Nu kan ik dit nergens meer vinden. 

Als enige ‘voordeel’ van mijn huidige xs4all abonnement gebruik ik de xs4all mailadressen. Die blijven gewoon bestaan is mij verteld dus waarom ik die extra’s dan niet uit kan vinken in mijn kpn begrijp ik even niet meer.

 

Edwin

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 31 March 2023, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @EdwinWM! Welkom op het forum. 

Het is heel goed mogelijk om deze overstap te maken. Maar dit zelf wijzigen in de MijnKPN is inderdaad niet mogelijk. In dit geval is het beter om met 0800-0402 te bellen. Dan kan een medewerker alles met je doornemen. Via het forum is deze wijziging helaas niet mogelijk.