Beantwoord

Abonnement uitgebreid met TV, nu is TFT korting verdwenen

  • 11 January 2022
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement uitgebreid met 't.v. en 2 HD ontvangers. Dit zou mij volgens de app 55,04 per maand gaan kosten. Nu ik het besteld heb staat er opeens een bedrag van 62,54 en is mijn doorlopende korting van tft internet verdwenen. Ik vind dit misleidend. Ben al heel lang klant van Telfort/Kpn en zou graag mijn korting terug willen.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 January 2022, 20:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dara. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze korting ineens kwijt bent. Ik zal voor je uitzoeken wat hier de reden van is. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hoi, ik heb mijn gegevens ingevuld. Heb recentelijk mijn internet en bellen uitgebreid met 't.v.

Volgens de mijn kpn app zou mij dit 55,04 euro in de maand gaan kosten. Of wel, mijn oude abonnement plus tv, en 1 ontvanger extra

.Op mijn abonnement had ik 7,50 euro korting in de maand maar die is opeens verdwenen. Er staat nu in de app dat ik 62,54 moet gaan betalen. Heb ook al gebeld naar de klantenservice maar die snappen het ook niet helemaal. Zij zien wel dat de app 55,04 euro heeft aangegeven maar zeggen dit niet te kunnen veranderen. Hoop dat jij me wel kan helpen, 

Groet, Jan

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en het lijkt erop dat deze korting (€7,50) wordt meegenomen op jouw toekomstige facturen. Deze korting komt pas te vervallen wanneer je van het oud Telfort abonnement naar een KPN abonnement gaat. Ik wil je daarom vragen om de eerst volgende factuur af te wachten. 

Ga ik doen, bedankt zover.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!:blush: