Beantwoord

Abonnement zou omgezet worden naar e-mail only maar ik krijg nog facturen van het normale abonnement.

  • 23 May 2022
  • 7 reacties
  • 36 keer bekeken

Reputatie 1

Wij wonen niet meer op een vast adres. Doorgegeven en alleen e-mail gehouden. Toch krijg ik een factuur voor een dienst die ik niet meer afneem op een adres waar ik niet woon. Overal op de site kringverwijzingen maar nergens een simpel contactformulier. We zijn in het buitenland dus is bellen ook een drama. Waarom is het zo moeilijk om contact op te nemen met Kpn 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 May 2022, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Kootsj . Dat is een vervelende situatie.

Wanneer heb jij het abonnement opgezegd? En nog belangrijker: Heb je hier ook een bevestigingsmail van gehad?

Reputatie 1

11april en bevestigd

@Kootsj : Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kijk ik even mee. 

 

Reputatie 1

Gedaan. Hebben alleen postadres in Nederland. 

Wat ik nu kan vinden is dat per 11-5 jouw abonnement is omgezet naar e-mail only.

Je betaalt altijd een maand vooruit dus dit zal op de volgende factuur gecorrigeerd worden. Dan wordt dus alles wat je ná 11-5 teveel hebt betaald gecrediteerd. 

Ik hoop dat dit jouw vragen beantwoord. 

Reputatie 1

Duidelijk. Goed weekend 

gewenst 

Graag gedaan en veel plezier met jullie avontuur!